الباجی : غبار محرومیت شایسته بخش ثروت‌مند غیزانیه نیست.

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: شنبه 12 خرداد 1397 | 11:16 ق.ظ
الباجی : غبار محرومیت شایسته بخش ثروت‌مند غیزانیه نیست. کشاورزنیوز

نماینده مردم اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به سه روستای غیزانیه، اظهار کرد: اگرچه به‌تازگی آب شرب به مردم این منطقه رسیده و اهالی به حداقل نیازهای خود رسیده اند اما برای رفع محرومیت هنوز باید تلاش کرد.

مهندس کاظم‌نسب الباجی با تأکید بر اینکه غبار محرومیت شایسته بخش غیزانیه نیست، تصریح کرد: بزرگترین مخزن نفتی جهان در بخش غیزانیه است اما هنوز غبار محرومیت چهره این منطقه را پوشانده است.

وی ادامه داد: باید وقت بیشتری برای این مردم که حافظ و نگهدار تاسیسات نفتی و این انقلاب هستند، گذاشته شود. مردم اینجا هنوز با بی مهری مواجه هستند.

به گفته مسئولان آب‌وفاضلاب روستایی، فاز دوم پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال تا شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

لازم به ذکر است که بخش غیزانیه دارای ۸۰ روستا می‌باشد که ۴۰ روستای این بخش با تانکر آبرسانی می شوند .

برای حل این مشکل و پایدار ماندن شبکه آبرسانی به این منطقه طرح آبرسانی به ۶۰ روستای غیزانیه به طول ۵۲ کیلومتر از تابستان پارسال کلید خورد.

با پیگیری‌های مهندس الباجی صورت گرفت

افتتاح پروژه آبرسانی به ۳ روستای غیزانیه

به گزارش روابط عمومی دفتر مهندس کاظم‌نسب الباجی، پروژه آبرسانی به ۳ روستای بخش غیزانیه اهواز، جمعه شب با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

این پروژه که با پیگیری مهندس الباجی به بهره‌برداری رسیده، آب شرب سه روستای ام الطرفه، منثر سگر و طنبور رویشد را تأمین می‌کند. این روستاها پیش از این توسط تانکر آبرسانی می شدند.

گفتنی است بخش غیزانیه دارای ۸۰ روستا است که ۴۰ روستای این بخش با تانکر آبرسانی می شوند .

برای حل این مشکل و پایدار ماندن شبکه آبرسانی به این منطقه طرح آبرسانی به ۶۰ روستای غیزانیه به طول ۵۲ کیلومتر از تابستان پارسال کلید خورد.

از این ۸۰ روستا ۶۰ روستا در طرح آبرسانی دارای آب شرب خواهند شد و برای آبرسانی به ۲۰ روستای دیگر سازمان آب و برق خوزستان متعهد شده کار آبرسانی به آنها را انجام دهد.

بخش غیزانیه از توابع شهرستان اهواز و که دارای ۸۰ روستا با جمعیتی بالغ بر۲۵ هزار نفراست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار