نوید روز‌های خوش برای اشتغال در حوزه کشاورزی رئیس سازمان جهاد کشاورزی

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: شنبه 19 خرداد 1397 | 08:07 ق.ظ
نوید روز‌های خوش برای اشتغال در حوزه کشاورزی   رئیس سازمان جهاد کشاورزی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از تصویب ۱۴۰میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر در حوزه کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش کشاورزنیوز؛ کیخسرو چنگلوائی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به رونق اشتغال در کشاورزی گفت: اعتبار مصوب برای طرح هایاشتغال فراگیر استان در حوزه کشاورزی ۱۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: خوزستان از ۲.۲ میلیون هکتار زمین کشاورزی و ۲۰۰ هزار بهره بردار کشاورز بهره مند است و تولیدات خام کشاورزی استان به ارزش ۱۹۰ هزار میلیارد ریال، صنایع تبدیلی و فن آوری به ارزش ۶۰ هزار میلیارد ریال و صادارت محصولات کشاورزی در سال گذشته نیز ۳۷ هزار میلیارد ریال بود.

چنگلوایی بیان داشت: کشاورزی استان به لحاظ ایجاد زیرساخت های مختلف ظرفیت بسیاری دارد در بسیاری از محصولات مقام اول و در برخی دیگر هم مقام دوم تولید را دارد؛

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد: منابع تولید، تجهیزات و امکاناتی که برای ایجاد شغل در کشاورزی نیاز است اشتغال خیلی کم هزینه تر از سایر بخش ها هستند.

وی افزود: در بخش کشاورزی به بانک معرفی شده اند ۴ برابر کل اعتبارات اختصاصی به خوزستان در همه زیربخش ها است و تاکنون ۴۱ مورد عقد قرارداد داشتیم که تسهیلات به همه آن ها معادل ۶۶ میلیارد تومان پرداخت شد. تاکنون ۸۳۱ طرح مصوب در کمیته فنی اشتغال داشتیم .

چنگلوایی در پایان گفت : طرح هایی که سال گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداختی در بخش کشاورزی داشتیم و تنها ۷۰ میلیارد تومان آن برای توسعه مکانیزاسیون بود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار