اعطای پاداش های‌نجومی در سازمان جهادکشاورزی خوزستان!

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: سه شنبه 29 خرداد 1397 | 09:39 ق.ظ
اعطای پاداش های‌نجومی در سازمان جهادکشاورزی خوزستان! کشاورزنیوز

خبری درفضای‌مجازی منتشرگردید؛ مبنی بر اینکه رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان به چهارتن از معاونین خود، مبلغی حدود ۱۸۰ میلیون تومان پرداخت کرده است!

به گزارش کشاورز نیوز؛هرچند صحت وسقم این ادعا تاکنون روشن نشده است اما حتی اگر درصورت واقعیت داشتن این ادعا، از لحاظ فشار معیشتی که برطبقه ی دیگر کارمندان و پرسنل جهاد کشاورزی که باحداقل درآمد وعشق خدمت به نظام در حال تلاش بوده، کمی آزاردهنده می باشد.

البته اگر پرداخت این مبالغ با این عنوان صحت داشته باشد، نمی تواند مصداق پرداخت نجومی محسوب گردد.

به طور مثال؛پرداخت ۳۰ میلیون تومان پادداش به یکی از معاونین سازمان جهاد کشاورزی خوزستان که اولین استان تولید کننده ی محصولات کشاورزی در کل کشور می باشد، عدد عجیب وغریبی محسوب نمیشود، چه بسا درهمین استان؛ سازمان ها و شرکت های دولتی وجود دارند که پاداشهای چند برابر این ارقام را به معاونین و مدیران خود پرداخت می کنند.

اما ناگفته نماند، پرسنل شریف وخدوم بخش کشاورزی استان که جزو کم درآمدترین پرسنل سازمان های دولتی خوزستان بوده، مدت هاست با مشکلات شدید مالی مواجه می باشند!

لذا کشاورزنیوز،ضمن توصیه ی تمامی فعالین بخش کشاورزی به رعایت اخلاق وانصاف، ازمسئولین محترم بخش کشاورزی استان انتظار دارد سریعا نسبت به پیگیری جهت تامین منابع مالی برای پرداخت اضافه کاری ،ماموریت وپاداشهای به موقعه دیگر پرسنل اقدام جدی و عاجل مبذول نماید!

در این بین،پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز ؛ با توجه با رسالت خود در دفاع ازحقوق فعالین بخش کشاورزی انتظار دارد؛ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اقدامات موثری در جهت حل مشکلات معیشتی، اضافه کار وحق ماموریت پرسنل این سازمان داشته باشد!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار