جلسه ستاد خشکسالی خوزستان به تنش کشیده شد

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 تیر 1397 | 21:23 ب.ظ
جلسه ستاد خشکسالی خوزستان به تنش کشیده شد کشاورزنیوز

در پی بحران آب و کشاورزی؛

شمسایی و چنگلوایی غایبین جلسه ستاد خشکسالی خوزستان

جلسه ستاد خشکسالی خوزستان ، صبح امروز در حالی با دستور بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی استان تشکیل شد که هیچگونه خروجی در پی بروز بحران های اخیر آب و کشاورزی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز،صبح امروز هفتمین جلسه ستاد خشکسالی خوزستان با هدف بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در مقابله با بحران های آب و کشاورزی ایجاد شده در حالی برگزار شد که علاوه بر عدم خروجی این جلسه، شمسایی و چنگلوایی دو مدیر مهمترین دستگاههای اجرایی مرتبط با بحران های پیش آمده جزو غایبین جلسه بودند.

بر اساس این گزارش، تداخل جلسه شورای اشتغال و ستاد خشکسالی استان و حضور استاندار خوزستان در هر دو جلسه، باعث گردید که شریعتی در پایان جلسه به جمع اعضای ستاد بپیوندد که با واکنش تند تشکلهای کشاورزی منجرب شد.

به گزارش کشاورز نیوز در این جلسه شریعتی گلایه ها و تذکراتی را نسبت به عملکرد مسئولین دستگاههای اجرایی و فرمانداران عضو ستاد خشکسالی داشت.

گلایه های شریعتی از برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان مبنی بر عدم اجرای مصوبات ستاد خشکسالی و دستور العمل های وی در پی بحران آب و کشاورزی بود که با انتقاد تند مسعود اسدی ریس خانه کشاورز استان خوزستان مواجه شد!

اسدی در این جلسه گفت: شان استاندار این نیست که از مسئولین تحت امر خود گلایه مند باشد! بلکه باید از جایگاه استاندار اعمال حاکمیت کند و نه با گله گذاری ، استان را اداره نماید!

وی اعلام کرد: قطعا تاپایان این دولت دیگرکشاورزان وتشکلات کشاورزی در هیچ جلسه ی دولتی، حداقل دراستان خوزستان شرکت نخواهند کرد.

وی در واکنش به اینکه با کشاورزانی که اقدام به کشت شلتوک نمایند، برخورد قضایی خواهد شد، گفت: جناب آقای حاجی زاده در جلسه ی ستاد خشکسالی استان مقرر می شود که با کشاورز برخورد قضایی شود؟
ای کاش استاندار بیان می کردند که آیا مصوبه ی ستاد خشکسالی فقط بگیر و ببنده کشاورزان است؟

آیا مصوبه ی ستاد خشکسالی، سهم صندوق پرداخت معوقه کشت کشاورزان را داده است ؟

اسدی در ادامه اعلام کرد: کشاورزان حوزه ی مارون وزهره وجراحی
اصلا آبی برای شصتن ندارند ، حال چگونه برای کشت در حد امرار معیشت خود اقدام نماید؟


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار