جوابیه سازمان نظام صنفی کشاورزان استان خوزستان

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 تیر 1397 | 10:53 ق.ظ
جوابیه سازمان نظام صنفی کشاورزان استان خوزستان پایگاه خبری تحلیلی کشاورزنیوز

سلام علیکم احتراما در پی درج خبری تحت عنوان بیانیه های سطحی…
مستدعی است طبق قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه زیر در آن پایگاه خبری اقدام فرمایید.

در شرایطی که کشاورزان زحمتکش استان یکی از سخت ترین فصول کشاورزی تاریخ خوزستان را طی می کنند و مشکل کمبود آب از کشاورزی استان از همه ابزارهای قانونی واجتماعی خود برای احقاق حقوق کشاورزان استفاده می کنند.

جای سوال است که به یکباره آن پایگاه خبری با نام مقدس کشاورزی وارد صحنه می شود و تنها کسانی را که در این وانفسا حقوق کشاورزان را پیگیری می کنند را تخریب می نمایند.

آیا واقعا فکر میکنید مردم و نخبگان این استان فرق بین خادم وخائن را نمی شناسند آیا فکر می کنید مردم و کشاورزان این استان درک نمی کنند درحالیکه استاندار و مسئولین عالی رتبه دولتی،نمایندگان مجلس،سیاسیون واحزاب سینه چاک حقوق ملت (البته دم انتخابات) سکوت نموده اند وکشاورزان را تنها گذاشته اند تنها فرزندانشان در تشکلهای صنفی هستند که حقوق آنها را فریاد می زنند.فریاد زدن هایی که هزینه های گزاف سیاسی،اجتماعی ومعنوی برای مسئولین این تشکلها به همراه داشته ودارد وهمگان نیز بر آن واقفند.حال اگر فریادها و استمدادهای تشکلهای کشاورزی برخود مقامات مافوق خود نیستند و می نشینند مشقات کشاورزان را نظاره کنند این تقصیر صنف کشاورزان است؟؟

به راستی آن پایگاه خبری به دنبال چیست؟ هر تحلیلگر آگاهی بارصد اقدامات شما تنها به دو پاسخ احتمالی می رسد یا اینکه حامیان وهادیان سیاسی شما از محبوبیت ونفوذ اجتماعی مسئولین صنف کشاورزی برای آینده سیاسی خود نگرانند و به شما دستور تخریب داده اند که به آنها بفرمایید شما مشکلات مردم را حل کنید. کشاورزان رانجات دهید. آش با جایش پیشکشتان.

احتمال دوم نیز این است که وزارت نیرو و سازمان آب وبرق تصمیم گرفته انجمن صنفی کشاورزان را به عنوان تنها گروهی که طی چهارده سال گذشته به طور خستگی ناپذیر از حقوق آبی استان از مخالفت یا طرح های انتقال آب یا افشای فاجعه سد گتوند وکشاورزان استان دفاع می کند را تخریب نماید و ناگهان این پایگاه خبری خلق می شود؟؟!!

در پایان آن چیزی که باعث رنجش می شود مطالب عدوات آمیز ومغرضانه آن رسانه محترم نیست بلکه اینکه نویسندگان آن پایگاه خبری به عنوان فرزندان خوزستان، با هردلیل وابزار وهدفی تن به چنگ زدن به چهره کشاورزان و خادمان بخش کشاورزی زادگاهمان خوزستان زده اند دردناک و تاسف آور است است مجمع امور صنفی کشاورزان استان در صورت تکرار چنین اقداماتی حق پی گیری قضایی را برای خود محفوظ می داند.

روابط عمومی انجمن صنفی کشاورزان استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار