شمسایی صدای پرورش دهندگان ماهی را هم درآورد / الباجی: مدیران سازمان آب و برق پاسخگو باشند

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: شنبه 23 تیر 1397 | 18:34 ب.ظ
شمسایی صدای پرورش دهندگان ماهی را هم درآورد / الباجی: مدیران سازمان آب و برق پاسخگو باشند سرمایه‌گذاران و کارگران بخش پرورش ماهی در اعتراض به عدم تأمین آب و برق مورد نیاز خود، مقابل سازمان آب و برق خوزستان دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار؛سرمایه‌گذاران و کارگران مجتمع پرورش ماهی آزادگان ظهر امروز در مقابل سازمان آب و برق خوزستان و فرمانداری کارون دست به تجمع زدند.

افراد در این تجمع به عدم تأمین آب و برق مورد نیاز مزارع پرورش ماهی و عدم پاسخگویی شمسایی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان اعتراض داشتند.

عضو هیئت مدیره مجتمع آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با انتقاد از عدم شفاف سازی مدیران آب و برق، گفت: مشخص نیست حقآبه مزارع پرورش ماهی صرف چه کارهایی می‌شود؛ هیچگونه پاسخ مناسبی در این رابطه دریافت نمی‌کنیم.

علیرضا عزیزیان بیان کرد: از یک ماه گذشته تاکنون حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت در شبانه روز با قطعی برق مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کشاورزان خوزستانی نیز در ماه‌های اخیر در اعتراض به مشکلات تأمین آب مورد نیاز کشاورزی و ممنوعیت کشت تابستانه، بارها مقابل سازمان آب و برق خوزستان تجمع کردند.

مدیران سازمان آب و برق پاسخگو باشند

پیش از این، جواد کاظم نسب الباجی با انتقاد از بی‌تدبیری، سهل انگاری و عملکرد ضعیف سازمان آب و برق خوزستان، خواستار پاسخگویی مدیران آن به افکار عمومی شد و اظهار کرد: به وزیر نیرو در رابطه با بی‌تدبیری این مسئولان تذکر داده‌ام.

نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: کشاورزان به علت عملکرد ضعیف و سهل انگاری مسئولان بدون آب مانده‌اند و احشام و کشاورزی آن‌ها از بین رفته است؛ نخیلات خوزستان نیز به علت شوری آب خشک شده‌اند و مردم از آینده شغل و معیشت خود دچار نگرانی جدی هستند.

فارس


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار