مشکل کمبود کود اراضی کشاورزان شهرستان شوش برطرف می‌شود

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 مرداد 1397 | 09:19 ق.ظ
مشکل کمبود کود اراضی کشاورزان شهرستان شوش برطرف می‌شود مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شوش گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن کود اوره بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده و دو هزار و ۳۰۰ تن دیگر توزیع می‌شود.

به گزارش کشاورزنیوز:علیرضا ملک‌زاده مشکل حمل و نقل ناشی از اعتصاب کامیونداران علت تاخیر در توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان شهرستان شوش  است‌.

وی گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن کود اوره بین کشاورزان ذرت‌کار این شهرستان توزیع شده و دو هزار و ۳۰۰ تن دیگر نیز تا اواخر هفته تامین شده و بین کشاورزان توزیع می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شوش افزود: سهمیه کود اوره شهرستان حدود ۲۸۰ هزار کیسه معادل ۱۴ هزار تن بوده که توسط ۲۳ عامل توزیع می‌شود.

مشکل سوخت ماشین‌آلات کشاورزی برطرف می‌شود

وی هر کیسه کود اوره را ۳۸۵ هزار ریال بیان کرد و گفت: نرخ مذکور مصوب وزارت جهاد کشاورزی بوده و نسبت به سال قبل افزایش نداشته و کشاورزان موارد تخلف را در عرضه و قیمت کود اوره به مدیریت جهاد کشاورزی شوش اعلام کنند.

ملک‌زاده تصریح کرد: مشکل کمبود سوخت بخش کشاورزی از طریق فرمانداری و پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شوش پیگیری شده و هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شوش تصریح کرد: تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی برای کشت حدود ۳۵ هزار هکتار محصول در فصل تابستان در حال انجام است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار