پایان ۶ سال ریاست بی حاصل مسعود اسدی در نظام صنفی کشاورزی اهواز

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: شنبه 13 مرداد 1397 | 11:59 ق.ظ
پایان ۶ سال ریاست بی حاصل مسعود اسدی در نظام صنفی کشاورزی اهواز کشاورزنیوز

پایان ۶ سال ریاست بی حاصل مسعود اسدی در نظام صنفی کشاورزی اهواز

اسدی با چه سودایی نظام صنفی کشاورزی را رها کرد؟

پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز،در خبرها آمده بود؛ طی برگزاری انتخاباتی، هیت مدیره نظام صنفی کشاورزی اهواز تعیین شده و جانشین مسعود اسدی نیز مشخص شد.

بر اساس این گزارش؛ خبر فوق از جهات مختلف قابل ارزیابی وبررسی است! اول اینکه با اطمینان می توان گفت، ۶سال ریاست مسعود اسدی بر شهرستانی که بزرگترین نظام صنفی کشاورزی کشور محسوب می شود، هیچ دستاوردی برای کشاورزان نداشت وحتی با ارفاغ نیز نمی توان به عملکرد وی نمره قبولی داد.

چرا که کشاورزان اهواز در طول این ۶ سال روز به روز سقوط شغلی ومعیشتی داشته اند و سازمان نظام صنفی به عنوان یک تشکلات صنفی، حامی و پیگیر امور جامعه کشاورزی، به نوبه خود در این سقوط سهیم می باشد!

طرح های انتقال آب که امروز گلوی کشاورزان اهوازی را می فشارد، درهمین ۶سال اجرا گردیده است!

وضعیت اسفبار صنایع تبدیلی وفرآوردی محصولات کشاورزی نسبت به ۶سال قبل رشدی معادل صفر داشته است!

اما از این سوال برانگیزتر، اخباری است که منابع موثق به این پایگاه رسانده اند، مبنی بر اینکه مسعود اسدی برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم از نظام صنفی کناره گیری کرده تا با فراق بال و وقت بیشتری به این مهم بپردازد!

یکی از منابع موثق به این پایگاه گفت: اسدی در یک سودای بلند پروازانه در نظر دارد ،بایک لیست سه نفره جدا از جناح های چپ وراست در انتخابات آینده اهواز شرکت کند!

باید تاکید کرد؛ در صورت صحت داشتن این خبر و رها کردن کشاورزان در شرایط حساس، گناهی بس بزرگ است!

به هرحال امیدواریم مسئولین جدید نظام صنفی کشاورزی اهواز رویه ی متفاوتی نسبتا به عملکرد اسدی در مدیریت این سازمان را در پی بگیرند!

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار