بامرمت سازه های تاریخی و احداث موزه آب شوشتر موافقت شد

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 مرداد 1397 | 11:26 ق.ظ
بامرمت سازه های تاریخی و احداث موزه آب شوشتر موافقت شد به همت استاندار خوزستان و سازمان آب و برق استان و سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با، بازسازی سازه های تاریخی شوشتر موافقت شد.

به گزارش خبرنگار؛ حمیرا ملکی، دستیار ویژه استاندار خوزستان اظهار کرد: در عملیات احداث موزه آب شوشتر، از برج بند عیار تا پایین دست آبشار لایروبی می شود.

وی با بیان اینکه تاییدی مطالعات فاز ۱ و ۲ موزه آب شوشتر، توسط مشاورین زبده انجام شده است؛ ادامه داد: احداث موزه آب شوشتر با اعتباری معادل ۵/۶ میلیارد تومان به زودی وارد فاز اجرا می شود.

دستیار ویژه استاندار خوزستان افزود: مطالعات پایدار سازی دیواره غربی، به تیم تخصصی دانشگاه شهید بهشتی واگذار شده و با مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان که از محل اعتبارات سازمان آب و برق و میراث فرهنگی، به همت استاندار خوزستان تامین شده است.

ملکی همچنین به علاج بخشی تونل بلیتی که به اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان مورد نیاز است اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز در دستور کار قرار داردکه  توسط استانداری تصمیم گیری خواهد شد.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: مجری این طرح، سازمان آب و برق استان خوزستان با نظارت و همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می باشد که بعد از تصویب بودجه  وارد فاز اجرا شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار