سرانجام پس از تاخیر چندماهه صورت گرفت؛ حکم مدیرعاملی محمود شمیلی صادر شد

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: سه شنبه 16 مرداد 1397 | 12:25 ب.ظ
سرانجام پس از تاخیر چندماهه صورت گرفت؛ حکم مدیرعاملی محمود شمیلی صادر شد کشاورزنیوز

سرانجام پس از تاخیر چند ماهه و با گذشت دوره سرپرستی، حکم محمود شمیلی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی استان خوزستان از سوی وزیر اقتصاد و دارایی امضا و صادر شد.

یک منبع آگاه وموثق در وزارت اقتصاد و امور دارایی با اعلام این خبر به پایگاه خبری تحلیلی کشاورزنیوز افزود: موافقت نهایی با صدور حکم مدیر عاملی محمود شمیلی برای شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی خوزستان حاصل گردید.

براساس این گزارش، بالاخره موافقت نهایی بانک های عامل (ملی وصادرات) باصدور حکم مدیرعاملی شمیلی حاصل گشته وبه زودی این حکم به وی ابلاغ خواهد شد!

لازم به ذکر است، اواخر اسفند سال گذشته در آستانه استیضاح وزیر جهادکشاورزی،حکم دو ماهه سرپرستی شمیلی برای شرکت مذکور صادر شد و وی مشغول به کار شد که البته تا به امروز با گذشت حدود ۵ به عنوان سرپرست شرکت توسعه نیشکر درحال انجام وظیفه می باشد.

این منبع مطلع افزود: باپیگیری برخی نمایندگان وهمچنین تلاش جدی جلیلی معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و دارایی، این موضوع میسر گشت.

گفتنی است، مشکلی که تا به امروز باعث تاخیر در صدور حکم مدیر عاملی شمیلی بود، مقاومت بانک های عامل در مورد مدیر عاملی وی بود که گویا جلیلی معاون پارلمانی وزارت اقتصاد با دیدار وانجام جلسات متعدد، توانست بانک های عامل را به صدور حکم شمیلی وادار نماید.

دراین میان صدور احکام مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان از بین تمامی شرکت های مختلف و فعال در سطح کشور انحصاراً توسط وزیر اقتصاد و دارایی صورت می گیرد !

این در حالی است که ۸۰ درصد از سهام شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی استان خوزستان متعلق به بانک ملی و صادرات می باشد!

گفتنی است؛ محمود شمیلی علاوه بر بومی بودن، به تعهد کاری ، اخلاقی و پاکدستی مشهور است. وی سال ۱۳۵۰ در شهر هفت تپه متولد شده که علاوه بر اینکه نیروی کاری قدیمی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده، دکتری کشاورزی نیز دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار