چنگلوایی وپرسشهای ناپرسیده

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 مرداد 1397 | 15:28 ب.ظ
چنگلوایی وپرسشهای ناپرسیده کشاورزنیوز

کشاورز نیوز به دنبال شفاف سازی در حوزه کشاورزی خوزستان می باشد!

چنگلوایی وپرسشهای ناپرسیده

چنانچه وعده داده بودیم، در چهارچوب روشنگری و شفاف سازی واقعیتهای ناگفته بخش کشاورزی وسازمان متولی آن در استان خوزستان، پس از چند هفته کار کارشناسی که باهمت عده ای از کارشناسان و مدیران میانی دلسوز بخش کشاورزی در خوزستان صورت گرفته، پرونده بررسی کارشناسی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در دوره مدیریت مهندس چنگلوایی باطرح چند پرسش کاملا فنی از ساعت ۹ صبح روز شنبه در این رسانه کلید خواهد خورد.

پرسش های که احتمالا تاکنون هیچ رسانه ای از مدیریت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نپرسیده باشد

اما پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز، بنا دارد در جهت شفاف سازی و مطالبه حقوق جامعه کشاورزان اقدام به طرح سوالاتی اساسی بنماید که البته احتمالا جزء خطوط قرمز ریاست این سازمان قرار گرفته باشد.

شاید یکی از دلایل شکایت قضایی سازمان جهاد کشاورزی از پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز در هفته های اخیر ، احساس خطر مدیریت سازمان از رسانه ای که دسترسی به اطلاعات دقیق این سازمان دارد، باشد!

بر همین اساس احتمالا ، چنگلوایی ریاست سازمان جهاد کشاورزی سعی کرد، تا در همان ابتدای کار ، با برخورد قضایی، پایگاه خبری کشاورز نیوز را از ادامه فعالیت باز دارد! که کشاورزنیوز با اطمینان به عملکرد صحیح وقانونمند خود پیشنهاد مصالحه رانپذیرفت وحضور در محضر قاضی را برای روشن شدن حق از ناحق مطالبه کرد.

در حالی که این رسانه در جهت انجام رسالت خود و نجات کشاورزی استان ، بر اساس چهارچوب قانونی اقدام به شفاف سازی و البته طرح سوال های بسیار مهم وکاملا فنی خواهد نمود.

در این راستا، پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز؛ کشاورزان وکارشناسان بخش کشاورزی سراسر استان را برای ورود به این پروسه طولانی وارسال اطلاعات خود دعوت مینماید.

وعده ما، شنبه ۲۷ مرداد سالجاری ساعت ۹ صبح در پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار