تأمین آب شرب مورد نیاز دام در روستاهای بخش‌ الوار گرمسیری اندیمشک

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 مرداد 1397 | 09:32 ق.ظ
تأمین آب شرب مورد نیاز دام در روستاهای بخش‌ الوار گرمسیری اندیمشک رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: برای حمایت از تولید کنندگان و رونق اقتصادی روستاها آب شرب مورد نیاز دام در روستاهای بخش‌ الوار گرمسیری اندیمشک تأمین شد.

سید هدایت‌اله موسوی در گفتگو با خبرنگار  عنوان کرد: تأمین گوشت قرمز، تولید طیور و حراست از امنیت غذایی در محصولات کشاورزی از سیاست‌های کاری مهم اداره جهاد کشاورزی اندیمشک است.

وی با اشاره به تولید ۶۰ هزار تن انواع محصولات باغی در اندیمشک افزود: حمایت از کشاورزان و مزارع شهرستان گامی مهم در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصاد روستاها در شهرستان خواهد بود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک در زمینه تولید محصولات زراعی، باغی و تولید دام در استان نقش مهمی ایفا کرده و از این روی باید در زمینه حمایت از کشاورزان، روستاییان در شهرستان برنامه‌ریزی کرد.

مشاغل خانگی در روستاها حمایت می‌شوند

موسوی، طرح فرش‌بافی در اندیمشک را یک طرح حمایتی و مطلوب برای حمایت از شهروندان روستاهای اندیمشک خواند و تصریح کرد: حمایت از طرح‌های روستایی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در دستور کار اداره جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی افزود: حمایت از طرح‌های روستایی برای افزایش رفاه اجتماعی در روستاها به عنوان یک نیاز در دستور کار مجموعه جهاد کشاورزی اندیمشک قرار دارد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: کارگروه ویژه اشتغال اندیمشک به ریاست فرماندار اندیمشک در زمینه استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از طرح‌های روستایی برنامه‌ریزی و در صورت ارائه و توجیح طرح‌های خود اشتغالی و مشاغل خانگی در روستاهای اندیمشک حمایت می‌شوند.

صنایع تبدیلی توسعه خواهد یافت

موسوی با اشاره به تخصیص ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه صنایع تبدیلی اندیمشک در سال گذشته اظهار کرد: صنایع تبدیلی برای تنظیم بازار، توسعه و رونق اقتصادی، صادرات و ایجاد اشتغال در شهرستان ضروری و اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: بخش مهم از اعتبارات در حوزه صنایع تبدیلی در اندیمشک به احداث سردخانه تخصیص داداه شد و با احداث سردخانه گامی مهم در تنظیم بازار و جلوگیری از فساد محصول مازاد تولیدی و عرضه آن در زمان نیاز بازار برای تنظیم بازار برداشته می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: صنایع تبدیلی به تنظیم بازار، درآمد کشاورزان و جلوگیری از فساد محصولات کشاورزی و طیور و عرضه آن در زمان مناسب برای کنترل و ثبات قیمت‌ها کمک شایان انجام خواهد داد.

وی، خواستار اختصاص اعتبارات و تسهیلات برای احداث و سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه صنایع تبدیلی توسط بانک‌های عامل شد و بیان کرد: احداث صنایع تبدیلی اشتغال پایدار، رونق اقتصادی را به همراه داشته و از مشکلاتی که به دلیل تولید افزون بر نیاز مصرف کننده در مقاطع زمانی اتفاق خواهد افتاد، جلوگیری و افزایش درآمد کشاورزان را در پی خواهد داشت.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با تأکید بر لزوم حمایت از دامداران گفت: آب شرب مورد نیاز دام در اندیمشک تامین و نیازهای تولید کنندگان دام در اندیمشک مورد توجه قرار دارد.

موسوی اظهار کرد: برای حمایت از تولید کنندگان و رونق اقتصادی روستاها آب شرب مورد نیاز دام در روستاهای بخش‌ الوار گرمسیری اندیمشک تامین و در ۱۶ روستا توزیع شده است.

وی افزود: یک هزار و ۳۳ متر مکعب آب شرب مورد نیاز دام در روستاهای بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با استفاده از تانکر تامین و توزیع شد و در ارتباط با تامین آب شرب مورد نیاز دام در شهرستان اندیمشک با توجه به اهمیت موضوع جای نگرانی نیست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار