وزیر جهاد کشاورزی: صنایع تبدیلی حلقه مفقوده کشت و صنعت خوزستان هستند که امیدواریم با حمایت مسئولان توسعه پیدا کنند

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 شهریور 1397 | 23:25 ب.ظ
وزیر جهاد کشاورزی: صنایع تبدیلی حلقه مفقوده کشت و صنعت خوزستان هستند که امیدواریم با حمایت مسئولان توسعه پیدا کنند کشاورزنیوز

محمود حجتی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از پروژه آبیاری تحت فشار قطره ای در روستای بیوض شهرستان اهواز، اظهار داشت: در حال حاضر آبیاری تحت فشار که باعث صرفه جویی زیادی در آب می شود با اقبال کمی در کشور روبرو است حال آنکه باید به عنوان الگو در خوزستان و کشور مورد توجه قرار گرفته و گسترش یابد.

وی افزود: در بحث تولید خرما باید بازار صادراتی را نیز در نظر گرفته و هدف خود را بر پرورش خرمای بازار پسند در بحث صادرات قرار دهیم.
وی با تاکید بر ضرورت گسترش بحث سیستم های نوین آبیاری در منطقه گفت: کمتر نخیلاتی در خوزستان توسط سیستم های نوین، آبیاری می شوند که امیدواریم با توسعه این سیستم های نوین شاهد افزایش بهره وری در مصرف آب باشیم.
حجتی عنوان کرد: باید در آگاهی رسانی به مردم استان و کشور تلاش کنیم تا مردم بدانند که در کشور ما ظرفیت های فراوانی برای توسعه و اشتغال وجود دارد و در این زمینه نیز کارهای خوبی در حال انجام است.
وزیر جهاد کشاورزی روز پنجشنبه برای افتتاح و بازدید از چند طرح کشاورزی در شهرهای شوش، شوشتر، شادگان و اهواز به استان خوزستان سفر کرد.
 
    
 
 
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار