میزان خسارتی که برای کشاورزان رامشیر مشخص شده عادلانه نیست

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: شنبه 3 شهریور 1397 | 17:02 ب.ظ
میزان خسارتی که برای کشاورزان رامشیر مشخص شده عادلانه نیست سرپرست فرمانداری رامشیر‌ با ناعادلانه خواندن خسارت در نظر گرفته شده برای کشاورزان شهرستان نسبت به شهرهای همجوار از تغییرات در نرخ پرداخت بیمه محصولات کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری؛سید مجید حسینی‌نژاد امروز در جمع مردم با اشاره دستاوردهای دولت در استان و شهرستان رامشیر اظهار داشت: از مجموعه مدیریت استان برای عبور از تبعات خشکسالی در خوزستان که تاکنون موفقیت آمیز بود و از تلاش‌های استاندار، کمیته ستاد مبارزه با خشکسالی در استان به ویژه در حوضه آب و برق، کشاوری را تقدیر و تشکر داریم.

وی با اشاره به خدمات دولت در رامشیر گفت: افتتاح ۶ باب مدرسه در شهرستان، اجرای پروژه اصلاح شبکه آبرسانی بالغ بر ۷ میلیارد تومان و مرکز دیالیز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی می‌شود.

حسینی‌نژاد افزود: پروژه ۱۴کیلومتر گازرسانی به روستاها و کارگاه‌های تولیدی در بخش مرکزی رامشیر و بخش مشراگه آغاز شد.

سرپرست فرمانداری رامشیر با اشاره به مشکلات این شهرستان تصریح کرد: از مدیریت مناطق نفت‌خیز جنوب جهت محرومیت‌زدایی منطقه و روستاهای شهرستان خواستار حمایت هستیم.

وی میزان خسارت در نظر گرفته شده برای کشاورزان منطقه را در مقایسه با شهرهای همجوار ناعادلانه خواند و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مانند سال گذشته تغییراتی در نرخ پرداخت خسارت بیمه محصولات صورت می‌گیرد.

منبع:تسنیم


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار