مدیر کل کمیته امداد خوزستان:پارسال۵۸ میلیارد ریال در جشن عاطفه ها جمع آوری شد و امسال پیش بینی ما ۷۵ میلیارد ریال است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 شهریور 1397 | 16:18 ب.ظ
مدیر کل کمیته امداد خوزستان:پارسال۵۸ میلیارد ریال در جشن عاطفه ها جمع آوری شد و امسال پیش بینی ما ۷۵ میلیارد ریال است کشاورزنیوز

مدیرکل کمیته امداد خوزستان،مرتضی موصلی: ۳۰ هزار دانش آموز و ۱۱۱ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خوزستان هستند که ۵۵ هزار نفر از همه خدمات استفاده می کنند و پنج هزار و ۵۰۰  نفر به تازگی به فهرست خانوارهای مددجویان اضافه شدند.کمک های مردمی که در هر مدرسه جمع آوری می شود با تشخیص و نظر انجمن اولیاء و مربیان آن برای دانش آموزان همان مدرسه خرج می شود

به گزارش خبرنگار کشاورزنیوز؛مرتضی موصلی چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه در نشست خبری به مناسبت جشن عاطفه ها با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۴۰ پایگاه ثابت، ۴۳ مرکز نیکوکاری و ۱۵۰ مسجد و ۴ هزار مدرسه و آموزشگاه در برگزاری جشن عاطفه ها همکاری می کنند.

موصلی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در ۴ مرحله، افزود: مرحله نخست در نیمه تیرماه ، مرحله دوم از ۱۵ شهریور و در سطح شهر، مرحله سوم در نماز جمعه و مرحله چهارم که مرحله اصلی است روز ۱۱ مهرماه برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان یادآور شد: پارسال۵۸ میلیارد ریال در جشن عاطفه ها جمع آوری شد و امسال پیش بینی ما ۷۵ میلیارد ریال است.
موصلی ادامه داد: از ۵۸ میلیارد ریال، مراکز نیکوکاری ۱۰ میلیارد ریال، مدارس ۶ میلیارد ریال، و مساجد و پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد و سایر منابع توانستند ۴۲ میلیارد ریال کمک های مردمی را جمع آوری کنند.

موصلی افزود: در ۵ ماهه ابتدایی سال قبل ۸۹ میلیارد ریال و در ۵ ماهه ابتدایی امسال ۱۳۱ میلیارد ریال میزان کمک های مردمی که بیشترین رشد در ۵ ماهه نخست سال ۹۷ مربوط به طرح اکرام ایتام و محسنین با رشد ۴۷ درصد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خوزستان ادامه داد: ۵۰۰ هزار پاکت مخصوص جشن عاطفه ها هم در مدارس و ادارات برای جمع آوری کمک های مردمی توزیع می شود.

موصلی با اشاره به راهبرد و سیاست کمیته امداد در زمینه محرومیت زدایی، یادآور شد: پس از توانمندسازی محرومان ،توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری مهمترین راهبرد ما است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار