۵ هزار و ۴۲۰ تن نهاده دامی در خوزستان توزیع شد

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: شنبه 17 شهریور 1397 | 18:59 ب.ظ
۵ هزار و ۴۲۰ تن نهاده دامی در خوزستان توزیع شد مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۵ هزار و ۴۲۰ تن نهاده دامی میان دامداران استان توزیع شده است.

هادی سلامات در گفت گو با خبرنگار؛ با اشاره به توزیع نهاده‌های دامی در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۴۸۰ تن جو، ۱۵۳۹ تن ذرت و ۳۴۰۱ تن کنجاله سویا میان دامداران استان توزیع شده است.

وی افزود: قرار بوده حدود ۱۷ کشتی با ظرفیت حدود یک میلیون و ۶۱۰ هزار تن نهاده دامی وارد استان شود که از این تعداد ۸ کشتی حامل کنجاله سویا، ۳ کشتی حامل جو و ۶ کشتی نیز حامل بار ذرت است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: تا کنون از ۱۷ کشتی که حامل نهاده‌های دامی بوده‌اند، ۹ کشتی وارد استان شده و بارهای خود را تخلیه کرده‌اند. مبدا ورودی ۹۵ درصد نهاده‌های دامی در کشور استان خوزستان است و به همین دلیل این کشتی‌ها وارد استان می‌شوند.

سلامات بیان کرد: بخشی از محموله نهاده‌های دامی که وارد استان شده را به سایر استان‌ها ارسال کرده‌ایم و اکنون نیز در حال ترخیص سایر بارهای وارد شده به استان هستیم. بخشی از این نهاده‌ها برای استان است و بخشی نیز به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار