مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان گفت:حضور تعاونی‌ها در اقتصاد کشور به عنوان یک بخش اقتصادی بیانگر اهمیت نظام تعاونی در توسعه کشور و نظام اقتصادی است.

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 شهریور 1397 | 15:47 ب.ظ
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان گفت:حضور تعاونی‌ها در اقتصاد کشور به عنوان یک بخش اقتصادی بیانگر اهمیت نظام تعاونی در توسعه کشور و نظام اقتصادی است. کشاورزنیوز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزنیوز؛ سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خوزستان که امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد.

محمدرضا واعظ مهدوی با بیان این‌که امروز رویکرد تعاونی‌ها در جهان به یک رویکرد بسیار مهم تبدیل شده است، افزود: تعاونی‌های متعددی در کشورهای مختلف جهان به وجود آمده‌اند که نقش بسیار پررنگ و موثری را در نظام اقتصادی کشورهایشان بازی می‌کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به این‌که تعاون می‌تواند نقش بسیاری در افزایش تولید، فعالیت و توزیع عادلانه درآمدها در کشورها داشته باشد، تصریح کرد: بخش تعاون امروزه بخش مهمی از اقتصاد کشورهای بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است و ما نیز در ایران باید به این رویکرد توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

واعظ مهدوی با اشاره به این‌که اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، عنوان کرد: انگیزه دشمنان این است تا از این شرایط و جنگ اقتصادی برای ضربه زدن به کشور ایران استفاده کنند اما زهی خیال باطل. این دشمنان نابودی کشور را نشانه رفته‌اند و به دنبال آن هستند تا میان ملت و حکومت و دولت جدایی ایحاد کنند.

وی با بیان این‌که دشمنان بر ایجاد شکاف میان دولت و ملت تاکید دارند، ادامه داد: دشمنان تحریم‌ها را به عنوان جایگزین شرایط جنگ در نظر گرفته‌اند تا شرایط برای ایرانی بسیار دردمندتر باشد. آن‌ها به دنبال ایجاد جدایی میان مردم و مسولان هستند. دشمنان مواردی را مشمول تحریم‌ها قرار می‌دهند تا بیشتر به کشور و مردم صدمه وارد کنند و شکاف میان مردم و حکومت را افزایش دهند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: مشکلات امروز کشور در مقایسه با مشکلاتی که در دوران جنگ و پس از آن داشتیم قابل مقایسه نیست و بسیار کمتر شده است و همه مردم و کسانی که آن دوره‌ها را تجربه کرده‌اند کاملا بر این مساله واقف هستند.

واعظ مهدوی، با بیان این‌که تحریم و فشار دشمنان اثرگذار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های کشور در زمینه‌های مختلف زیرساخت‌های قوی و بسیار پر ظرفیتی است که باید از آن‌ها بهره برد. فعالان عرصه تولید و تعاونی‌ها سردمداران جنگ اقتصادی هستند و باید در این جنگ با همه توان به فعالیت خود ادامه دهند و تلاش کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار