انتقال آزمایشی آب غدیر به روستاهای آبادان آغاز شد

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 شهریور 1397 | 15:24 ب.ظ
انتقال آزمایشی آب غدیر به روستاهای آبادان آغاز شد سرپرست فرمانداری آبادان گفت: ساعاتی پیش کار انتقال آزمایشی انتقال آب غدیر به روستاهای آبادان آغاز شد

سید زین العابدین موسوی در گفتگو با خبرنگار افزود: با اتمام کامل عملیات اجرایی شبکه ۶ کیلومتری، استارت آزمایشی آب غدیر به روستاهای آبادان با نام یا امام حسین (ع) و یاران شهیدش در محل تصفیه خانه ثامن الائمه زده شد.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد آب معمولی موجود در شبکه روستایی و لزوم خروج آن از لوله های مشترکان روستایی، پیش بینی می شود دو تا سه روز دیگر کیفیت آب جدید به طور کامل بالا نباشد اما به تدریج و پس از خروج آب قبلی و شستشوی مسیر ، آب با کیفیت در دسترس روستائیان فهیم قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری آبادان تصریح کرد: این شبکه که با تلاش تمامی دست اندر کاران و پیگیری جدی و مستمر استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس، شورای تامین، امام جمعه و سایر مقامات محلی و توسط دولت ایجاد شده، یکی از پروژه های مهم و حساس پس از انقلاب اسلامی در منطقه است که به اجرا در آمده است.

موسوی با قدردانی از روستائیان بابت صبر و شکیبائی شان گفت: انتظار می رود تا روستائیان آبادان تا رسیدن آب به شرایط مطلوب و کیفیت مناسب که به تدریج و پس از خروج بقایای آب قدیم حاصل می شود، شکیبایی کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار