گوشت گرم وارداتی،هر کیلوگرم ۳۸ هزار تومان شد

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: شنبه 24 شهریور 1397 | 20:30 ب.ظ
گوشت گرم وارداتی،هر کیلوگرم ۳۸ هزار تومان شد کشاورزنیوز_مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: با توجه به اجازه دولت به واردکنندگان برای افزایش قیمت‌ها به دلیل مسایل ارزی، قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم وارداتی در خوزستان افزایش پیدا کرد.

هادی سلامات در گفت‌وگو با خبرگزاری، با اشاره به توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی در استان بیان کرد: با توجه به علاقه مردم استان به گوشت قرمز گرم، شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان اقدام به توزیع گوشت قرمز گرم (گوسفندی) در بازار استان کرده است و در این زمینه با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار ارز، قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۳۸ هزار تومان رسید.

وی افزود: به دلیل شرایط بازار ارز، دولت به واردکنندگان اجازه افزایش ۹درصدی قیمت‌ها را داد و این مساله باعث شد تا قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم در بازار با افزایش مواجه شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان در حال توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی در استان است و این گوشت مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این گوشت از کشور استرالیا وارد استان می‌شود و دارای کیفیت مرغوبی است.

سلامات عنوان کرد: پیش از افزایش قیمت‌ها، قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم وارداتی ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان بود اما اکنون با توجه به شرایط به وجود آمده قیمت هر کیلوگرم از آن برای مصرف کنندگان ۳۷ هزار و ۳۰۰ تا ۳۸ هزار تومان است.

به گزارش خبرگزاری شرکت پشتیبانی امور دام علاوه بر گوشت گرم گوسفندی وارداتی، به منظور تنظیم بازار اقدام به توزیع مرغ و گوشت منجمد (گوساله) در بازار می‌کند که قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده ۶۷۵۰ تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد حدود ۲۸ هزار تومان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار