یکی از دلایل گرانی میوه وجود واسطه ها و دلال ها در میدان تره بار است/ میدان تره بار اهواز ساماندهی می شود

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مهر 1397 | 23:27 ب.ظ
یکی از دلایل گرانی میوه وجود واسطه ها و دلال ها در میدان تره بار است/ میدان تره بار اهواز ساماندهی می شود کشاورزنیوز

معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز: یکی از دلایل گرانی میوه وجود واسطه ها و دلال ها در میدان تره بار است/ میدان تره بار اهواز ساماندهی می شود

معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز گفت:وجود دلال ها و واسطه ها در میدان تره و بار شهر یکی از دلایل افزایش قیمت میوه در بازار است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز علی بویری معاون برنامه ریزی فرماندار در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان که با حضور کتانباف شهردار اهواز و نجفیان‌ معاون اقتصادی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان برگزار شد بیان کرد:وجود واسطه ها و دلال ها در میدان تره و بار شهر یکی از دلایل گرانی میوه است.

حذف واسطه ها از میدان تره بار

وی افزود: با توجه به مصوبات قبلی کارگروه تنظیم بازار استان باید میدان تره و بار ساماندهی شود و کسانی که تحت عنوان واسطه حضور دارند برچیده شوند.
معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز با اشاره به اینکه در جلسات گذشته جمع آوری این واسطه ها را به اتحادیه بار فروشان واگذار کردیم گفت :ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته ولی متاسفانه قادر به ساماندهی نبودند.
بویری خطاب به شهرداری عنوان کرد:فضایی تحت عنوان بارانداز در مقابل غرفه ها وجود دارد که واسطه ها در آن فعالیت می کنند و این موضوع هر چه سریعتر و با قاطعیت باید تعیین و تکلیف شودو سازمان میادین و تره بار غرفه به غرفه قرارداد ها را بررسی کند.
معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز گفت:سازمان میادین شهرداری اخطار های لازم در خصوص صرفا استفاده در محدوده تعیین شده طبق قرارداد به غرفه ها داده شود، وخارج از محدوده مشخص شده و اجاره فضای جلوی غرفه ها در محدوده تعیین شده را جلوگیری نماید و برخورد قانونی را انجام دهند.
بویری در پایان افزود: جهت نظم بخشیدن به میدان تره و بار و ساماندهی آن هماهنگی لازم را با کلیه دستگاه های مسئول و مقام محترم قضایی بعمل خواهیم آورد و پشتیبانی لازم از اقدامات تاثیر گذار صورت خواهد گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار