توضیح نوبخت درباره پرداخت مطالبات گندمکاران

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: شنبه 7 مهر 1397 | 18:07 ب.ظ
توضیح نوبخت درباره پرداخت مطالبات گندمکاران کشاورزنیوز_ تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر باقی‌مانده پول کشاورزان پرداخت شود.

تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر باقی‌مانده پول کشاورزان پرداخت شود.

نوبخت: مطالبات گندم کاران تا پایان مهر پرداخت می شود

رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران پرداخت شده است و تا پایان مهرماه کل طلب آنان پرداخت می شود.

به گزارش کشاورزنیوز به نقل از ایرنا از مرکز ‌اطلاع‌رسانی ، «محمدباقر نوبخت»‌ افزود: مبلغ ۱۰ هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان تا تاریخ چهارم مهر ماه به گندم کاران پرداخت شده است.
وی ادامه داد: پرداخت طلب گندم کاران از دغدغه های جدی دولت است و تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر باقی‌مانده پول کشاورزان نیز پرداخت شود.
رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: کل مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد تعهد این سازمان مندرج در مصوبه هیات وزیران به طور کامل پرداخت شده است.
نوبخت با بیان این که از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب از محل هدفمندی یارانه‌ها تاکنون دو هزار میلیارد تومان پرداخت شده است،‌ افزود: همچنین کل اعتبار تخصیص یافته از محل هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان متعلق به ماه‌های اردیبهشت، ‌خرداد و تیرماه است.
وی تصریح کرد: پیگیری برای ابلاغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندسازی مطابق مصوبه دولت در حال انجام است.
رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه، کل مبلغ باقی‌مانده از مطالبات کشاورزان را دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌ شود امسال اندکی کمتر از ۱۰ میلیون تن خرید گندم انجام شود که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار