لزوم تلاش مسئولان برای توسعه بخش کشاورزی شادگان

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مهر 1397 | 10:15 ق.ظ
لزوم تلاش مسئولان برای توسعه بخش کشاورزی شادگان کشاورزنیوز – سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان در توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش کشاورزنیوز به نقل ازمهر، سعید حاجیان صبح امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان شادگان اظهار کرد: بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و مساعدت کشاورزان و برداشتن موانع مرتبط باید به عنوان وظیفه دینی و ملی برای مسئولان دستگاههای مربوطه تلقی شود.

رئیس شورای کشاورزی شادگان با تاکید بر وحدت رویه همه دستگاه‌های متولی امور مربوط به خدمات دهی مناسب به کشاورزان و اینکه همه امکانات باید در راستای شروع فصل زراعی مناسب بسیج شده و از  همه قابلیت ها استفاده شود، گفت: در این راستا ضمن استفاده از آخرین متد آبیاری برای بهینه کردن آب مصرفی زراعی باید حمایت های مناسبی را انجام داده دغدغه زارعین محترم کمتر شود.

حاجیان با اشاره به اهمیت استفاده بیمه محصولات کشاورزی توسط کشاورزان، افزود: کشاورزان بیمه محصولات کشاورزی را برای جبران خسارت های ناشی از خشکسالی و  حوادث غیر مترقبه  باید به عنوان یک اولویت مهم و تضمین جبران بخشی از خسارت وارده در اثر عوامل فوق در دستور کار قرار دهند.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت بخش کشاورزی و توسعه‌ آن گفت: از مهمترین کارها برای توسعه در بخش کشاورزی استفاده از فناوری های روز و آخرین یافته های تحقیقاتی در راستای افزایش تولید در واحد سطح و نیز مدیریت خشکسالی برای گذر از شرایط بحران بیان کرد.

حاجیان در پایان تصریح کرد: یکی ازمشکلات شهرستان عدم تناسب سهمیه طرح محوری باسطح کشت واقعی بیان نمود وخواستارافزایش سهمیه شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، در ادامه اعضا پیرامون مباحث بخش کشاورزی شادگان ازجمله خرید حمایتی خرما توسط سازمان تعاون روستایی، تامین آب زراعی سال ۹۷_۹۸ و دیگر امور مرتبط  به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم برای پیگیری اتخاذ شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار