مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان: گوشت به میزان کافی در خوزستان وجود دارد

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مهر 1397 | 08:46 ق.ظ
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان: گوشت به میزان کافی در خوزستان وجود دارد کشاورزنیوز

دیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که گوشت به میزان کافی در استان وجود دارد، گفت: اکنون در بحث تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم مساله خاصی در استان نیست و مردم می‌توانند با مراجعه به مغازه‌ها گوشت تهیه کنند. 

مسعود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در بحث گوشت مورد نیاز مردم استان وجود ندارد اما در صورت بروز مشکل در بحث عرضه و تقاضا در بازار ورود خواهیم کرد و شرایط را کنترل می‌کنیم.

وی با بیان این‌که گوشت به میزان کافی در استان وجود دارد، افزود: اکنون در بحث تامین گوشت مورد نیاز مردم مساله خاصی در استان نیست و مردم می‌توانند با مراجعه به مغازه‌ها گوشت تهیه کنند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: در بحث اعتراض کامیون‌داران و تاخیر آن‌ها، با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت مشکل از طریق شبکه ریلی استان حل شد و حمل و نقل از این طریق به استان انجام می‌گیرد.

احمدی ادامه داد: اگر شاهد افزایش قیمت، کاهش عرضه و یا مساله دیگری در بحث گوشت باشیم، فورا در آن زمینه ورود خواهیم کرد و نیاز استان را برطرف می‌کنیم.

وی گفت: به میزان بسیار زیادی گوشت منجمد وارد استان کرده‌ایم و اکنون در حال توزیع این گوشت در بازار هستیم. قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد (گوساله) به صورت مخلوط برای مصرف کنندگان حدود ۲۹ هزار تومان است.

خاطرنشان کرد: علاوه بر بحث گوشت، مشکلی در بحث تامین مرغ مورد نیاز استان نیز وجود ندارد و اگر برای خرید مرغ به هر مغازه‌ای مراجعه شود، در آن مغازه مرغ برای فروش وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار