پس از کش و قوس های فروان بین تصمیم گیرندگان،احتمال ابقای شمسایی قوت گرفت

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: یکشنبه 22 مهر 1397 | 11:19 ق.ظ
پس از کش و قوس های فروان بین تصمیم گیرندگان،احتمال ابقای شمسایی قوت گرفت کشاورزنیوز

پس از کش و قوس های فروان بین تصمیم گیرندگان؛ احتمال ابقای شمسایی قوت گرفت

در پی استعفای شمسایی و انتصاب ناکام ایزدجو بدون اطلاع مجمع نمایندگان و نماینده عالی دولت در خوستان و سپس ورود نمایندگان برای تحمیل گزینه های خود، به یک کشاکش کامل سیاسی بین استاندار، نمایندگان استان و وزیر نیرو تبدیل گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز؛بر این اساس، طبق آخرین اخبار رسیده ظاهرا وزیر نیرو تصمیم به ابقای شمسایی تا پایان سال جاری گرفته است.

گفتنی است؛ همزمان با استعفای شمسایی مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در پس پشت پرده ها، واکنش ها و اظهار نظرهای مختلفی در خصوص این مهم در فضای عمومی، مجازی و محافل خصوصی رخ داده است.

برخی رسانه ها و گروهها،با جدیت به گزینه مورد نظر خود جهت تصدی پست مهم و کلیدی ریاست سازمان آب و برق خوزستان در حال مانور دادن می باشند. و درتلاشند تا گزینه خود را به جامعه تلقین کنند، حتی اگر این گزینه مامور مخصوص انتقال آب به استان خاص همیشه آبخواه و همیشه طلبکار باشد.

از این رو، چندین گزینه تا کنون در فضای مجازی توسط برخی پایگاههای خبری و برخی افراد ذی نفع مطرح شده است.

هر چند وزارت نیرو قصد داشت بر حسب اهداف وسیاستهای خود از سازمان آب و برق ، گزینه خود را انتخاب و یا شاید به استان تحمیل کند.که هم اکنون بر اساس اخبار واصله ، شمسایی بر مسند مدیریت سازمان آب و برق خوزستان ابقا شد!

 

گفتنی است، فارغ از این مباحث، هر چند انتقادات جدی برعملکرد و سیاست اعمالی شمسایی وجود دارد، اما باید پذیرفت که وی در بعد شخصیتی مدیر توانمندی بود که یک سبک مدیریت اقتدار گرا را از خود در استان به جای گذاشته است.

که اگر بخواهیم بگوییم، شمسایی برای خوزستان تنها ضرر و مصیبت بوده، یک اظهار نظر و قضاوت بی انصافانه شده است!

چرا که بخش عمده ای از کارشناسان اظهار دارند، علیرغم اینکه وی در برابر مسائل و مشکلات فراوانی که در دوران مدیریت وی با آن روبرو بوده، اما توانسته خدمات زیادی به استان بدهد! و به همین دلیل لقب امپراطور آب را از آن خود کرد.

این در حالی است که در دوره دوم مدیریت وی که همزمان با بروز پدیده خشکسالی بوده،بشدت ضعیفتر از دوره اول مدیریتش ارزیابی می شود، چرا که مشکلات و بحران های فراوانی به ویژه در بخش کشاورزی و یا پروزه ملی سد گتوند به وجود آمد. که در مورد نقش وی درسد گتوند نیز انتقادات جدی هست.

در مجموع نمی توان شمسایی را یک مدیر مردود و نا موفق در استان معرفی کرد. و نه اینکه صددرصد مدیری موفق وبی نقص!

اما به نظر می رسد، که نام بردن از شمسایی با احترام، یک ضرورت اخلاقی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار