دلالان و سود جویان بازار گوشت مستمر آزاد و مسولین خواب!

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 آبان 1397 | 11:40 ق.ظ
دلالان و سود جویان بازار گوشت مستمر آزاد و مسولین خواب! کشاورزنیوز

پرده برداری کشاور نیوز از بازار لجام گسیخته واردات گوشت

درخوزستان

دلالان و سود جویان بازار گوشت مستمر آزاد و مسولین خواب!

رسیدن به سود کلان با عرضه گوشت تاریخ مصرف گذشته!

 

بنابر اخبار و اطلاعات موثق رسیده به پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز؛ گویا یکی از اعضای اتحادیه های صنفی شهر اهواز که دارای یک فروشگاه عرضه گوشت و مرغ در کلانشهر اهواز میباشد،اقدام به واردات چندین تن گوشت گرم گوسفند داخلی با تاریخ انقضاء بسیار کم از یکی از کشتارگاهای مرزی شمال کشور به اهواز نموده است!

در حالی که چندین روز از تاریخ انقضاء این فرآورده می گذرد و با علم به این موضوع،اقدام به توزیع این محموله ها با قیمت بالا می نموده است.

در این حال، با هوشیاری و اقدام بازرسین بهداشتی یکی از ادارات اهواز که بصورت مداوم در حال رصد و بازرسی از مراکز عرضه گوشت و فراورده های خام دام و طیور می باشند، محموله فوق ضبط و درحال سیر مراحل قانونی میباشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز، بازار لجام گسیخته یکی از پر مصرفترین کالاهای مورد نیاز و مصرفی خوزستانی ها یعنی گوشت قرمز، با سهل انگاری و غفلت برخی مسولین ستاد تنظیم بازار مواجه شده است.

از این رو، دلالان و سودجویان از این غفلت و نا کارآمدی برخی مسولان دولتی بهره برده و در حال جولان دادن در بازار گوشت با هدف سود آوری فراوان می باشند!

انتظار میرود ، مسئولین مربوطه با قاطعیت تمام نسبت به پیگیری و برخورد قاطع و قانونی با اینگونه افراد به اصطلاح مسئول که با سلامت شهروندان و با جان مردم بازی میکنند،بنمایند!

و صلاحیت و سلامت کاری وحرفه ای اینگونه افراد دلال و سود جو را قبل از سپردن مسئولیتهای خطیر به آنها، مورد بررسی و واکاوی بیشتر و دقیقتر قرار دهند!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار