شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لُپ لُپ خورد گه دانه دانه

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: دوشنبه 7 آبان 1397 | 12:28 ب.ظ
شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لُپ لُپ خورد گه دانه دانه کشاورزنیوز

درحالی که در مجلس طرح استانی شدن اتتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره آینده،مجددا در دستور کار بررسی نمایندگان قرار گرفته، که این طرح در دوره های گذشته نیز بارها بررسی و درمجلس تصویب شد اما شورای نگهبان آن را رد کرده بود، برخی افراد در استان خوزستان درحالی که اصطلاحا نه بار است و نه به دار، رویا بافی خود برای تسلط بر امور استان را شروع کرده اند!

بنا به گفته منابع موثق از درون شورای مرکزی خانه کشاورز استان خوزستان؛ ظاهرا آقای (م الف) اقدام به برگزاری جلسه ای محرمانه با ۴۳ نفر از رؤسای تشکلهای کشاورزی سراسر استان در باغی درمزرعه شخصی خود درشمال استان خوزستان نموده است.

گویا دراین جلسه، ضمن ابراز مطالبی مبنی بر اینکه طبق اطلاعات موثقش، طرح استانی شدن اینبار به قانون تبدیل خواهد شد، از همکاران خود خواسته است در انتخابات آینده برای ارائه یک لیست مستقل به ‌نام کشاورزان در سراسر استان از هم‌اکنون فعالیت خود را آغاز نمایند!

 

وی در این جلسه که باپوشش مجلس روضه خوانی وعزاداری سرور وسالار شهیدان امام حسین (ع) و با پذیرایی آنچنانی برگزار شده، طی سخنانی گفته است، اگر در انتخابات مجلس آینده حداقل ۱۵ نماینده اختصاصی از کشاورزان نداشته باشیم، قطعا دیگر از کشاورزی استان چیزی باقی نمیماند. و اکثر کشاورزان،کشاورزی را رها خواهند کرد و بنابر ادعای وی روستاهای خوزستان خالی از سکنه خواهند شد.

 

وی برای قهرمان نمایی و مظلوم نمایی خود به سران تشکلها گفته است،برای اینکه بتوانم لیست کشاورزان را در استان پیروز کنم، امکان دارد حتی خودم کاندید نشوم تا بتوانم برای کشاورزان استان،با دست بازتر فعالیت کنم(لازم به ذکر است وی در دور قبل انتخابات با هوشیاری شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شد واینک قصد دارد روغن ریخته را نذر امامزاده کند و عدم کاندیداتوری خود را جهت خدمت به کشاورزان معرفی کند)

 

به گفته این منابع خبری،گویا وی ضمن توهین به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، گفته است تنها ۴ یا ۵ نماینده سالم وخادم در این مجمع وجود دارد و ۱۳ نفر مابقی کارشان دلالی اقتصادی، رانت خواری و سو استفاده است!
اطمینان داشته باشید که اکثریت مطلق این نمایندگان از چشم مردم افتاده اند!

دراین جا باید از آقای (م الف) پرسید،در شرایطی که کشاورزان در بحران به سر می برند و شما مثلا به عنوان نماینده جامعه کشاورزان استان وظیفه دفاع از حقوق آنها را دارید، حُب مقام و دنیا شما را به راهی کشانده که وقت و انرژی و توان خود و روسای تشکلها را که باید صرف حل مشکلات بکنند، به برگزاری جلسات انتخاباتی آنهم یک سال ونیم مانده به این رخداد،صرف می نمایید؟ کشاورزان مظلوم وبحران زده استان را رها کرده اید و در رویا و توهم حول محور قانون استانی شدن انتخابات مجلس آینده، که اکثریت مطلق کارشناسان تصویب و تبدیل به قانون آن را کاری سخت و حتی ناممکن می دانند، جلسه برگزار می کنید؟

به نظر می رسد جناب آقای رئیس، مصداق همان ضرب المثل معروف شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لُپ لُپ خورد گه دانه دانه، می باشد!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار