پایان خرید حمایتی خرما در خوزستان/ حدود ۴۱۰۰ تن خریداری شد

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: دوشنبه 7 آبان 1397 | 08:20 ق.ظ
پایان خرید حمایتی خرما در خوزستان/ حدود ۴۱۰۰ تن خریداری شد معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان با اشاره به اتمام خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان گفت: در مجموع حدود ۴ هزار و ۱۰۰ تن خرما به صورت حمایتی از کشاورزان این شهرستان‌ها خریداری شد.

رضا عبیات در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار کرد: این طرح برای جبران بخشی از خسارات نخلداران که به دلیل خشکسالی و شوری آب دچار مشکل شدند، با دستور وزارت جهاد کشاورزی و توسط تعاون روستایی خوزستان اجرایی شد.

وی افزود: خرید حمایتی خرما از کشاورزان آبادان، خرمشهر و شادگان از شهریورماه آغاز شد و بر اساس دستورالعملی که وجود داشت در تاریخ ۳۱ مهرماه به اتمام رسید.

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان با اشاره به اتمام خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان تصریح کرد: در مجموع حدود ۴ هزار و ۱۰۰ تن خرما به صورت حمایتی از کشاورزان این شهرستان‌ها خریداری شد.

عبیات با بیان این‌که بیشترین خرید خرما از کشاورزان آبادانی انجام گرفته است، تصریح کرد: در مجموع از کشاورزان آبادانی ۲۸۰۰ تن خرما خریداری شده است. همچنین از کشاورزان شادگانی یک هزار و ۱۴۰ تن و از کشاورزان خرمشهری ۲۰۰ تن خرما خریداری شده است.

وی با اشاره به این‌که خرید توافقی خرما همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خرمایی که به صورت حمایتی از کشاورزان خریداری شده اکنون در مرحله ضد عفونی و گازدهی است و پس از آن با مشخص شدن نحوه فروش، آن را به فروش خواهیم رساند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار