چرا با وجود افزایش قیمت مرغ، مرغ دولتی توزیع نمی‌شود؟

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: شنبه 19 آبان 1397 | 11:25 ق.ظ
چرا با وجود افزایش قیمت مرغ، مرغ دولتی توزیع نمی‌شود؟ مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به روند افزایشی قیمت مرغ در بازار گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای توزیع مرغ منجمد در بازار وجود ندارد.

هادی سلامات در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: زمانی که قیمت مرغ در بازار افزایش پیدا می‌کند، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع مرغ منجمد در بازار می‌کند تا قیمت‌ها تعدیل شوند.

وی افزود: در شرایط کنونی تا کنون شرکت پشتیبانی امور دام تصمیمی برای توزیع مرغ منجمد در بازار نگرفته است و برنامه‌ای برای توزیع مرغ منجمد در بازار وجود ندارد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: با توجه به این‌که قیمت مرغ کشتار روز در بازار افزایش داشته، در روزهای آینده قطعا برای توزیع مرغ منجمد در بازار استان تصمیم‌گیری می‌شود تا با ورود مرغ‌های منجمد به بازار شاهد تنظیم قیمت‌ها باشیم.

سلامات عنوان کرد: در حال حاضر قیمت مرغ کشتار روز از حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۱ هزار تومان است و اگر شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع مرغ منجمد در بازار کند، قیمت آن برای مصرف کننده هر کیلوگرم ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار