در یک اتفاق نادر صورت گرفت؛حضور مهمان ویژه در جلسه هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر خوزستان

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: شنبه 26 آبان 1397 | 11:06 ق.ظ
در یک اتفاق نادر صورت گرفت؛حضور مهمان ویژه در جلسه هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر خوزستان کشاورزنیوز

در یک اتفاق نادر صورت گرفت؛

حضور مهمان ویژه در جلسه هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر خوزستان

حضوری دغدغه مند یا سهم خواهی مهمان ویژه از مدیریت توسه نیشکر، کدام یک؟!

طبق آخرین اخبار رسیده، گویا در جلسه دوشنبه هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان، مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی مهمان ویژه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز؛ اگر چه چنین حضوری در جلسات هیئت مدیره این شرکت یک اتفاق نادر بوده، اما باید ابعاد مختلف آن بررسی شود. چرا که حضور تمام نمایندگان مردم در جلسات دولتی ها جزو عملکرد آنها بوده و علاوه بر لزوم شفاف سازی،بایستی گزارش اینچنین حضورها را به اطلاع عموم بدهند!

بر اساس این گزارش، البته اگر حضور یک نماینده در جلسه هیئت مدیره یک ارگان آنهم یک موسسه اقتصادی برای پیگیری و رفع مشکلات منطقه باشد و یا اینکه قرار برانجام اقدامات و اتخاذ تصمیم گیری در این زمینه رخ دهد، قطعا این حضور ارزشمند است.

لذا امیدواریم که این حضور برای اعمال فشار و انتصاب های خاص صورت نگرفته باشد. و تنها در جهت حل مشکلات این شرکت و کارکنان و نیز پیگیری طرح های توسعه صورت پذیرفته باشد.

همچین با توجه به بازنشسته شدن تعداد زیادی از افراد در لایه های مختلف مدیریتی دراین شرکت، باید شاهد تغییرات وسیعی در بخش مدیریت شرکت توسعه نیشکر باشیم.

براساس این گزارش، باتوجه به فشارهای وارد آمده به شمیلی مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، امیدواریم وی انتصاب های جایگزین را در چارچوب پویایی و توانمندی شرکت توسعه نیشکر انجام دهد و نه در چارچوب سهم دادن به افرادی سهم خواه!

و یا اینکه، تنها راه ابقای خود را تقسیم شرکت نیشکر به افراد لابی گر و جرثومه های سهم خواه در سطح استان و یا مرکز بداند.

شمیلی باید بداند، به عنوان یک مدیر خوزستانی ،انتظارات زیادی جهت حفظ و صیانت از منابع مالی و انسانی شرکت توسعه نیشکر از وی وجود دارد، که قطعا عملکرد وی توسط افکار عمومی رصد خواهد شد.

همچنین نباید عملکرد وی در این مسیر به گونه ای باشد که مرکز بخواهد عملکرد پر ابهام و غیر قابل قبول او را نمونه ی برای ندادن جایگاه مدیریتی به ویژه در این شرکت به یک خوزستانی را بهانه ی خود قرار دهند!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار