روسای جدید کمیته های خانه مطبوعات خوزستان معرفی شدند

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 آذر 1397 | 02:37 ق.ظ
روسای جدید کمیته های خانه مطبوعات خوزستان معرفی شدند نیازنیوز
در جلسه ای با حضور مدیر، هیئت مدیره خانه مطبوعات استان و اصحاب رسانه روسای جدید کمیته های خانه مطبوعات معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان خوزستان؛ مدیر خانه مطبوعات استان در این جلسه بیان داشت: فعالیت های خانه مطبوعات در این مدت بر دوش کمیته ها بود و با تصمیم هیئت مدیره سایر کمیته های مورد نیاز نیز تشکیل و احکام صادر شد.

رضا علیجانی افزود: کمیته های رفاهی، آموزش، گردشگری و بازدیدها، ورزشی، کمیته جشنواره ها و نمایشگاه ها به عنوان کمیته های اصلی خانه مطبوعات در نظرگرفته شد.

وی با اشاره به احساس نیاز در خصوص تشکیل کمیته حقوقی ، بیان کرد: سعی شد با استفاده از ظرفیت اهالی رسانه فارغ التحصیلان حقوق، این کمیته تشکیل شود تا مشاوره های لازم را برای اصحاب رسانه داشته باشیم.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به فعال شدن کمیته ورزشی بانوان ، تصریح کرد: بیشتر برنامه های ورزشی در حوزه آقایان تدارک دیده می شد از این رو تشکیل کمیته ورزشی بانوان به منظور پیگیری مطالبات این حوزه تشکیل شد.

علیجانی بیان داشت: کمیته جشنواره ها و نمایشگاه ها نیز می تواند از نظر علمی و رقابتی کمک خیلی خوبی برای ارتقای سطح دانش اعضاء باشد.

وی با بیان اینکه تشکیل چند کمیته دیگر در حال بررسی است، گفت: تقاضا داریم که کمیته ها به صورت هفتگی یا در نهایت هر ماه جلسه برگزار و ارائه برنامه داشته باشند و برنامه ۶ ماهه به هیئت مدیره خانه مطبوعات ارائه دهند تا حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشیم؛ ما حمایت کننده هستیم و برنامه ریزی اصلی با اعضا و مدیران کمیته خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات مالی موجود در کشور برخی مواقع می توان کارها را با کمترین هزینه ها انجام داد بنابراین نمی توان فقط به حمایت های مالی ادارات تکیه کرد.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: کمیته توزیع کنندگان نشریات هم تشکیل و یک نفر به نمایندگی انتخاب شده است. با مدیرکل ارشاد خوزستان هم به صورت جدی در حال رایزنی هستیم تا بیمه آنها انجام شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان نیز در این نشست بیان داشت: در جلسه گذشته که در محل سالن آموزش راه آهن برگزار شد، با استقبال خوب اعضا و سایر اهالی رسانه مواجه شدیم که با ارائه طرح و پیشنهادات و در نهایت جمع بندی انجام شده از سوی هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان به این نتیجه رسیدیم که در اولین فرصت این جلسه تشکیل شود.

حسین حسین نژادیان افزود: :فعالیت کمیته ها به جد پیگیری می شود و بدون تردید با همفکری اعضاء در این چند ماه پایان سال و تا مرداد سال آینده می توان کارهای خوبی را انجام و در مجموع نسبت به گذشته عملکرد بهتری را داشته باشیم.

وی افزود: طی دو ماه گذشته در زمینه سفر مشهد اقدامات خوبی صورت گرفت و با همکاری خانم کاشانی دو سفر برای گروه خانم‌ها و آقایان رسانه تدارک دیده شد.

مجید منادی ، نائب رئیس خانه مطبوعات خوزستان نیز با بیان اینکه ارتباط مستمر و سیستمی داشتن بسیار اهمیت دارد گفت: هیئت مدیره تا پایان سال برنامه زمانبندی جلسات ماهانه را از قبل تعیین کرده و به نظر می رسد اگر کمیته ها از هم اکنون برنامه ریزی لازم را داشته باشند، شاهد اقدامات خوبی باشیم.

شایان ذکر است در پایان این جلسه طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان، خانم‌ها ایراندخت کاشانی به عنوان مسئول کمیته رفاهی؛ شهرزاد امیری به عنوان مسئول کمیته ورزش بانوان؛ زهرا کاظمی منش به عنوان مسئول کمیته جشنواره ها و نمایشگاه‌ها و آقایان افتخار فرج به عنوان مسئول کمیته گردشگری وبازدیدها، حسن سعیدی به عنوان مسئول کمیته آموزش ، افشار پرویزی بابادی به عنوان مسئول کمیته اجتماعی و امور ورزش و موسی قزوینی به عنوان مسئول کمیته حقوقی خانه مطبوعات منصوب شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار