پرده برداری چند باره کشاورزنیوز نتیجه داد؛ اعتراف استانداری خوزستان به وجود مافیای گوشت قرمز

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 آذر 1397 | 18:50 ب.ظ
پرده برداری چند باره کشاورزنیوز نتیجه داد؛  اعتراف استانداری خوزستان به وجود مافیای گوشت قرمز کشاورزنیوز

پرده برداری چند باره کشاورزنیوز نتیجه داد؛

اعتراف استانداری خوزستان به وجود مافیای گوشت قرمز

ناهماهنگی اعضای ستاد تنظیم بازار با مدیریت استان از پرده برداری یک باند اقتصادی در خوزستان!

درحالی که بیش از ۶ ماه پایگاه خبری تحلیلی کشاورزنیوز از مافیای توزیع گوشت قرمز و ورود یک قیر فروش غیر متخصص به امر توزیع گوشت، پرده برداری کرده بود و اطلاعات موثقی در اختیار مخاطبین و مجموعه های دولتی به ویژه استانداری خوزستان قرار داده بود،اما متاسفانه برخی منابع دولتی مرتبط با موضوع تنظیم بازار، وجود مافیای گوشت را کاملا منتفی وغیر واقعی خواندند.

این درحالی است که بن عباس مدیر کل امور هماهنگی استانداری خوزستان صبح امروز درجمع مدیران دولتی و رسانه ها از مافیای گوشت قرمز در استان خبر داده بود.

هر چند استاندار خوزستان در نشست خبری اخیر خود، در پاسخ به سوال خبرنگار کشاورزنیوز، مبنی بر وجود مافیای توزیع گوشت قرمز در سطح استان خوزستان،آن را غیر واقعی خواند و به دنبال دلیل و سند از سوی این رسانه بود.

و باگفتن بایستی برای گفته های خود ادله داشته باشید، خود را از مرجع پاسخگویی کنار کشید و هیچ‌گونه اطلاعات واظهار نظر صریحی در این خصوص ارائه نداد.

این درحالی است که پایگاه خبری تحلیلی کشاورزنیوز از مجموعه استانداری خوزستان تقاضا کرده بود که به صورت جدی به این موضوع ورود کند و مافیای توزیع گوشت را رصد ،شناسایی و عملکرد آنها را به مراجع قضایی اطلاع رسانی کند.

اما در این میان، بالاخره امید بن عباس، مدیر کل امورهماهنگی استانداری خوزستان در جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان،که ساعاتی پیش منتشر یافت، از مافیای توزیع گوشت قرمز خارج از شبکه دولتی پرده برداری کرد.

افشای معاون استاندار خوزستان از اقدام دلالان در توزیع ‌گوشت منجمد در تاریکی شب

مدیرکل هماهنگی ‌اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه شب‌ها گوشت منجمد خارج از شبکه ‌‌توزیع می‌شود‌، گفت: با ‌رصد، پیگیری‌ و‌ انسداد کانال‌های توزیع، باز هم توزیع گوشت ‌خارج از شبکه متوقف نمی‌شود.

امید بن عباس اظهار داشت: روند اقداماتی که تا به امروز در این حوزه انجام شده باید بازنگری و اگر مساله‌ای وجود دارد، اصلاح شود.

وی در خصوص میزان تامین و توزیع گوشت قرمز و مرغ مباحثی را مطرح کرده بود و با اشاره به اقدامات دولت در این زمینه گفت: باید ماحصل این اقدامات؛ خروجی مطلوب در سطح بازار استان باشد اما این مطلوبیت را شاهد نیستیم.

روند اقداماتی که تا به امروز در این حوزه انجام شده باید بازنگری شود و اگر مساله‌ای وجود دارد، اصلاح گردد.

درحالی که بن عباس، خود از مجموعه ی استانداری و عضو ستاد تنظیم بازار استان خوزستان می باشد، غیرمستقیم خبر از وجود مافیای توزیع گوشت داد.

اما پایگاه خبری کشاورزنیوز، براساس اطلاعات موثقی که در دست دارد، خبر از هدایت و راهنمایی و حمایت پشت پرده یک مقام مسول در یکی از نهادهای دولتی استان داده بود که با علم وجود شبکه مافیای گوشت قرمز سکوت اختیار کرده است!

بر اساس این گزارش چند موضوع در اذهان عمومی تداعی می شود که :

آیا نزدیکی قیر فروش متولی توزیع گوشت به یکی از مقامات استان و ناکارآمدی وی در این بخش ، خود باعث برهم زدن بازار گوشت قرمزو ایجاد شبکه های سودجو فروش غیر قانونی این فرآورده شده است؟

آیا به راستی، استاندار خوزستان از وجود چنین معظلی که مدیرستادی وی زبان به شکوه،گله و پرده برداری از چنین مافیایی زبان به سخن آورده، بی اطلاع و یا مغفول مانده است؟

و یا اینکه کدام یک از اعضای ستاد تنظیم بازار از وجود مافیای گوشت قرمز اطلاع داشته و علاوه بر همکاری و حمایت با این باند، سکوت اختیار کرده است؟

به راستی شهروندان خوزستانی، باید تا به کی برای تامین حداقل های نیاز خود از جمله گوشت قرمز اهمال کاری،محافظ کاری وهمکاری با چنین باندهای سودجو و حمایت و سکوت برخی متولیان امر را نظاره گر باشند؟

کشاورز نیوز به زودی اطلاعات موثقی از پشت پرده معضل و پدیده مافیای گوشت قرمز در سطح استان نشر خواهد داد!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار