نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی:

میزان و نحوه جبران خسارات حاصل از سیلاب دزفول در حال جمع بندی است

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 آذر 1397 | 08:39 ق.ظ
میزان و نحوه جبران خسارات حاصل از سیلاب دزفول در حال جمع بندی است کشاورزنیوز

عباس پاپی زاده در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: پس از وقوع سیلاب روز پنجشنبه، پیگیری های خوبی به همراه فرماندار دزفول و استاندار خوزستان برای بررسی میزان خسارات به دامداران و کشاورزان دزفول و نحوه جبران آن در حال انجام است.

 وی افزود: آمار خسارت های دزفول بر اثر سیل و توفان به مدیریت بحران استان خوزستان اعلام می شود تا با فوریت کار بازسازی آنها آغاز شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در سه حوزه راه، کشاورزی و دامداری خسارات زیادی به مردم شهرستان به ویژه روستاییان و عشایر وارد شده، گفت: متاسفانه سیلاب در برخی نقاط باعث خسارت صد درصدی به مزارع شده است.

پاپی زاده عنوان کرد : پس از تماس با استاندار خوزستان، مدیر کل امور عشایر خوزستان ، مدیر کل راهداری و همچنین مدیر کل جهاد کشاورزی برای بررسی خسارات وارده حاصل از سیلاب اخیر به دزفول سفر خواهند کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی  تصریح کرد: پس از تعیین میزان خسارت برنامه ریزی برای نحوه جبران خسارات وارده انجام خواهد شد و قطعا بسته های جبرانی در این سه حوزه به ویژه کشاورزی در نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پنجشنبه گذشته ۶۰ میلی‌متر بارندگی در کمتر از دو ساعت در دزفول به ثبت رسید.

بر اثر سیل و توفان پنجشنبه، علاوه بر مسدود شدن تعدادی از راه های ارتباطی روستایی دربخش های مختلف شهرستان و آبگرفتگی شدید معابر در نقاط مختلف دزفول، تعدادی دام تلف و مزارع کاهو، گندم، ذرت، سبزی و صیفی شهرستان دزفول نیز دچار خسارت شدید شدند.

آبگرفتگی در برخی منازل شهری و روستایی و چادرهای عشایری موجب اسکان موقت آنان در چادرهای هلال احمر و کمپ نوروزی شهرداری شد.

منبع: مهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار