استاندار خوزستان:

بر تکمیل کار حفر چاه برای تامین آب شرب آغاجاری تا چند ماه آینده تاکید کرد 

تاریخ انتشار: جمعه 21 دی 1397 | 01:17 ق.ظ
بر تکمیل کار حفر چاه برای تامین آب شرب آغاجاری تا چند ماه آینده تاکید کرد  کشاورزنیوز
 به گزارش کشاورزنیوز غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه ٢٠ دی ماه در نشست شورای اداری شهرستان آغاجاری گفت: در بازدید از مناطق فرسوده همراه با مسئولان شرایط را از نزدیک دیدیم و مشکلات واضح و روشن بود.

استاندار خوزستان افزود: در عین حالی که زحمات زیادی کشیده و کارهای زیادی انجام شده است اما آنچه مردم باید لمس کنند، ببینند و تا حدودی بهبود وضعیت و شرایط را احساس کنند خیلی ملموس نیست.

استاندار خوزستان اضافه کرد: اینکه شهروندان در شرایط نامناسب در این مناطق زندگی کنند برای ما به عنوان مسئول جمهوری اسلامی شایسته نیست و باید طوری رفتار و کار کنیم که تا حدودی مردم بیش از پیش خدمات را لمس کنند و احساس این که از سوی مسئولان فراموش شده باشند نداشته باشد.
شریعتی گفت: همه مردم گردن ما حق دارند و باید وظایف خود را انجام دهیم اما آنهایی که نیازمند تر و ضعیف‌تر هستند محق تر هستند باید بیش از پیش به مناطق محروم سفر کنیم تا مردم بیشتر احساس دسترسی به مسئولان را داشته باشند.
استاندار خوزستان عنوان کرد: همه ما به نوعی دنیایی شده ایم و توجه به کسی می کنیم که صدای بلندتری دارد اما آنهایی که صدایشان نمی رسد به آنها خیلی توجه نمی‌کنیم. اگر آسیب های اجتماعی در این شهر بیشتر است تقصیر را گردن مردم نیندازیم بلکه کم کاری های خود را مورد سرزنش قرار دهیم و باید در عمل و رفتار خود مقداری تجدید نظر کنیم چرا که آنچه مجموعه رفتار و عملکرد و برنامه ریزی های ما بوده است نتیجه آن این بوده است.
شریعتی یادآور شد: در عین حال ممکن است گفته شود جاهای دیگر جمعیت و تراکم آن بیشتر است ممکن است از لحاظ فنی با توجه به محدودیت منابع این سخن درست باشد اما بلاخره ما نسبت به این مردم و سرانه آنها متعهد هستیم و نمیشود این مناطق را رها کنیم و کنار بگذاریم.
استاندار خوزستان ادامه داد: البته منکر کارهایی که در این مدت شده است نیستیم درست است که مشکل اصلی این شهرستان آب است اما شهادت می دهم در حوزه آب کارهای اساسی و زیرساختی در حال انجام است و به جز طرح اصلی که از سد کوثر به کارون ۳ است کارهایی که سازمان آب و برق خوزستان و آب و فاضلاب استان انجام داده‌اند کارهایی است که در طول ده سال اخیر انجام نشده است.
شریعتی اظهار داشت: با این وجود یک مقداری توجه به این امر بکنیم که مواردی که نیازمند حمایت و کمک ما هستند با جدیت وقت بگذاریم و تلاش کنیم و برای نزدیک شدن شاخص ها به عدالت باید بیش از پیش تلاش کنیم.
استاندار خوزستان تصریح کرد: کار حفر چاه برای تامین آب شرب هر چه سریعتر در ظرف چند ماه آینده تکمیل شود تا مسئله آب شهرستان با افق ۱۵ سال آینده حل شود.
وی ادامه داد: در خصوص مسئله راه که گفته می‌شود راه های اصلی در حوزه شهرستان آغاجاری ۲۰ کیلومتر است و یک برنامه‌ریزی صورت گیرد که کل این مسیر چهار خطه شود و مسیرهای تردد و انتقال و گذر بایست از آغاجاری زیاد شود و در این راستا جاده ای که به سمت اصفهان می‌رسد در مراحل آخر است و باقی مانده به خوبی در حال پیشرفت است.
شریعتی خاطرنشان کرد: در خصوص تجهیزات مدارس اداره کل نوسازی مدارس توجه ویژه به آغاجاری داشته باشد چرا که در برخی روزهای سال گرمترین نقاط کشور در آغاجاری است و از اینرو باید امکانات مختلف و تجهیزات سرمایشی در مدارس تکمیل باشد. خوشبختانه اعتبار لازم در این خصوص پرداخت شده و تجهیزات خوبی خریداری شده است و در توزیع تجهیزات سهم خوبی به آغاجاری داده شود.
استاندار خوزستان در پایان گفت: در خصوص شهرک صنعتی قیمت زمین باید پایین تر از رقم فعلی محاسبه شود تا برای سرمایه گذاران جذابیت داشته باشد و زمینه سازی کنید تا این کار انجام شود همچنین در خصوص مساله مرکز معاینه فنی شهرستان هم اداره کل شهرسازی جهت حل موضوع همکاری کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار