بانک کشاورزی در ۹ ماه ۲۹۱ هزار میلیارد ریال وام پرداخت

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 دی 1397 | 13:49 ب.ظ
بانک کشاورزی در ۹ ماه ۲۹۱ هزار میلیارد ریال وام پرداخت کشاورزنیوز_ بانک کشاورزی اعلام کرد: مجموع تسهیلات پرداختی این بانک در ۹ ماه افزون بر ۲۹۱ هزار میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۷هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش کشاورزنیوز به نقل از تارنمای بانک کشاورزی، مانده تسهیلات پرداختی این بانک از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۱۲۴ هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال افزایش یافت که بیش از ۲ برابر رشد مانده مدت مشابه پارسال است.
به گزارش ایرنا، در ۶ سال گذشته برای افزایش ظرفیت اعطای تسهیلات بانک کشاورزی به کشاورزان و تولیدکنندگان، سرمایه این بانک از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۲ به بیش از ۹ هزار و یکصد میلیارد تومان در سال ۱۳۹۶ افزایش یافت.
همچنین اعطای تسهیلات بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۲ نزدیک ۲۲ هزار میلیارد تومان بود که در سال های ۱۳۹۳ به ۲۶ هزار میلیارد تومان، سال ۱۳۹۴ به ۳۵ میلیارد تومان، سال ۱۳۹۵ به ۴۷ هزار میلیارد تومان و سال ۱۳۹۶ به ۴۹ هزار میلیارد تومان رسید.
آنگونه که مدیرعامل بانک کشاورزی بیست و دوم آذرماه اعلام کرد، بیش از ۹۰ درصد منابع این بانک تخصصی در بخش کشاورزی هزینه می شود و در سال های اخیر اقدام های خوبی در تخصیص اعتبار به بخش مکانیزاسیون کشاورزی، اجرای آبیاری تحت فشار و تا حدودی کشت گلخانه ها و پرورش ماهی در قفس انجام شده است که می تواند با افزایش تولید و خودکفایی در برخی محصولات، تاثیر بسزایی در امنیت غذایی کشور داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار