استاندارخوزستان:

خسارتی به مسکن و دام اهالی رفیع وارد نشده است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 بهمن 1397 | 09:51 ق.ظ
خسارتی به مسکن و دام اهالی رفیع وارد نشده است کشاورزنیوز

به گزارش کشاورزنیوز، استاندار خوزستان گفت: با اقدامات سریعی که از سوی مردم و دستگاه های اجرایی صورت گرفت و امکاناتی که فراهم شد و همچنین با توجه به اینکه سیل بند در ابتدای شهر رفیع بوده آب وارد منازل نشده و تا الان ممانعت شده و خسارتی به مسکن و دام اهالی نرسیده است.

غلامرضا شریعتی صبح چهارشنبه ۱۰ بهمن در گفتگو با برنامه پیک بامدادی زادیو ایران در خصوص آخرین وضعیت شهر رفیع که در سه روز اخیر به دلیل شکستگی سیل بند در خطر آبگرفتگی قرار دارد گفت: خوشبختانه تا امروز در زمینه خدمات عمومی مانند آب و برق مشکل خاصی در شهر رفیع نداریم و دستگاه های امدادی و خدماتی در حالت آماده باش قرار دارند.

استاندار خوزستان افزود: از ماهها قبل در مورد مناطقی که در استان آسیب پذیری داشت برنامه ریزی شده بود و وضعیت تقویت شده بود به همین دلیل خوشبختانه تا امروز شرایط در بسیاری از نقاط حادثه خیز استان مدیریت شده و مساله خاصی نداریم.

شریعتی تصریح کرد: تنها روستای آلبو عفری در مسیر رودخانه کرخه و در شهر رفیع سیل بندها دچار شکستگی شد و پیشروی آب داشتیم البته با اقدامات سریعی که از سوی مردم و دستگاه های اجرایی صورت گرفت و امکاناتی که فراهم شد و همچنین با توجه به اینکه سیل بند در ابتدای شهر رفیع بوده آب وارد منازل نشده و تا الان ممانعت شده و خسارتی به مسکن و دام اهالی نرسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار