سد بالارود در زمینه توسعه اراضی کشاورزی اندیمشک نقش مهمی دارد

تاریخ انتشار: شنبه 13 بهمن 1397 | 10:26 ق.ظ
سد بالارود در زمینه توسعه اراضی کشاورزی اندیمشک نقش مهمی دارد کشاورزنیوز- فرماندار اندیمشک با اشاره به پیشرفت ۸۳ درصدی در اجرای پروژه سد بالارود گفت: سد بالارود در زمینه توسعه اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار، پیمان جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری اندیمشک در ساختمان کوثر فرمانداری عنوان کرد: در توزیع اقلام مجموعه صنعت، معدن و تجارت با تشدید نظارت‌ها بر توزیع کالاها اسباب رضایت شهروندان را فراهم کنند.

وی افزود: نظارت بر بازار با هدف تنظیم بازار به ویژه نرخ بازار در ایام پایان سال تشدید و آرامش بر بازارار را حکم فرما شود.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: مدیران خدمات دولت و نظام را در ایام دهه فجر به سمع و نظر شهروندان رسانده و پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند.

وی گفت: آئین پاسداشت شهدای غواص با هدف تبعین ارزش‌های اسلامی و آشنایی نسل‌ جوان با ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در روزهای آتی در اندیمشک برگزار می‌شود.

جهانگیری با اشاره به پیشرفت ۸۳ درصدی در اجرای پروژه سد بالارود اظهار کرد: سد بالارود در زمینه توسعه اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک نقش مهمی دارد.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: سد بالارود در مهار سیلاب‌ و طغیان فصلی رودخانه بالارود را فراهم و در توسعه کشاورزی اندیمشک و مدیریت منابع آب گامی مهم برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان با ۵۵ هزار هکتار اراضی قطب‌های مهم کشاورزی در استان محسوب می‌شود.

منبع:مهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار