اخلاق محمدیان:

۲۱ واحد صنعتی درخوزستان به چرخه تولید بازگشتند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 اسفند 1397 | 12:37 ب.ظ
۲۱ واحد صنعتی درخوزستان به چرخه تولید بازگشتند کشاورزنیوز- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: ۲۱ واحد صنعتی از ابتدای امسال تاکنون در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان به چرخه تولید برگشت

اخلاق محمدیان  در گفت وگوبا خبرنگار بیان کرد: راهکار برگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید تامین نقدینگی، بازاریابی و پرداخت تسهیلات است.
وی گفت: تسهیلات و طرح های مختلفی در خوزستان برای خروج واحدهای تولیدی از رکود در حال اجرااست.
وی با اشاره به اینکه روند خروج واحدهای تولیدی از رکود و میزان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خوزستان صعودی است ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون میزان قرارداد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خوزستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد رشد داشته است.
محمدیان ادامه داد:همچنین امسال تاکنون میزان واگذاری زمین به سرمایه گذاران ۷۶ هکتار بوده که این رقم در مدت مشابه پارسال ۲۶ هکتار بود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به مشکلاتی که شهرک ها و واحدهای صنعتی با آن روبه رو هستند ادامه داد: بیشتر ماشین آلات واحدهای صنعتی فرسوده هستند و برای وارد کردن این ماشین آلات از خارج کشور به دلیل شرایط تحریم با مشکل روبه رو هستیم.
وی گفت: از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی پرداخت نشدن مطالبات و بدهی آنها توسط سایر دستگاه ها است، در حالی که دستگاه ها باید به نوبه خود برای رونق گرفتن بخش تولید کمک کنند.
وی ادامه داد: مردم با خرید داخلی می توانند به تولید داخل کمک ، و از تولید کنندگان حمایت کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان افزود: بانک ها برای واگذاری واحدهای تولیدی تملک شده به بخش خصوصی همکاری می کنند و کارهای خوبی در این بخش انجام گرفته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار