در حاشیه حضور وزیر نیرو صورت گرفت؛

تقدیر دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان خوزستان از تلاش ها و برنامه ریزی های مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: سه شنبه 14 اسفند 1397 | 17:56 ب.ظ
تقدیر دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان خوزستان از تلاش ها و برنامه ریزی های مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان کشاورزنیوز

تقدیر دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان خوزستان از تلاش ها و برنامه ریزی های مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان

سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در حاشیه سفر وزیر نیرو به خوزستان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار کشاورز نیوزگفت : در این سفر طرح های خوبی به بهره برداری رسید،سد تراز لالی در شهرستان لالی کلنگ زنی شد.

سعید رضوانی افزود: آخرین مراحل اجرای پل سه بلوتک در مخزن دریاچه سد کارون ۳ با حضور وزیر نیرو مورد بازدید قرار گرفته است. این پروژه مراحل نهایی آن انجام شده و پایان سال جاری به بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته وی:همچنین نیروگاه های ویس و رامهرمز با حضور عالیترین مقام وزارت نیرو کلنگ زنی شد.

رضوانی در ادامه به نکته بسیار مهمی که در این سفر اتفاق افتاد اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی بسیار دقیق و منظم روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان موجبات رضایت بسیاری از اصحاب رسانه را در طول این سفر فراهم کرد.

دبیر شورای هماهنگی های روابط عمومی های استان خوزستان گفت: مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، تعامل و همکاری یسیار خوبی با خبرنگاران اعزامی و دیگر مدعوین دراین سفر برقرار کرده است.

به گفته رضوانی، با هماهنگی رضا علیجانی مدیرروابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان،شاهد پوشش خبری مناسبی در جریان این سفر بودیم .

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان بیان داشت: اهمیت انعکاس فعالیت های دولت ونظام جمهوری اسلامی در سطوح مختلف جامعه در سازمان آب و برق خوزستان موجب شد از رضا علیجانی مدیر محترم روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان که در صحنه و عرصه های مختلف همواره در کنار اصحاب رسانه بود و همیشه اهداف و برنامه های دولت را به عنوان یکی از شاخص های مهم سر لوحه کار خود قرار داده است،تقدیر ویژه داشته باشیم .

وی تاکید کرد: بایستی روحیه جهادی، میزان و نوع فعالیت و تعامل رضا علیجانی با مجموعه داخل و خارج از سازمان آب و برق خوزستان،الگویی برای سایر مجموعه روابط عمومی های ادارات سازمان ها و دیگر ارگانهای استان باشیم.

 

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار