افتخاری دیگر در عرصه ورزشی برای شرکت ملی حفاری ایران

تاریخ انتشار: شنبه 18 اسفند 1397 | 17:18 ب.ظ
افتخاری دیگر در عرصه ورزشی برای شرکت ملی حفاری ایران کشاورزنیوز

افتخاری دیگر در عرصه ورزشی برای شرکت ملی حفاری ایران
پر رکورد ترین بانوی ورزشکار کشور رکوردی جدید در رشته شنا ثبت کرد
سرناجی استخر امور ورزش شرکت ملی حفاری ایران به عنوان پر رکورد ترین بانوی ورزشکار کشور ، رکوردی جدید در رشته شنا کسب و به ثبت رساند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران خانم مهناز کریمی درباره موفقیت اخیر خود توضیح داد: این رکورد که به تازگی و برای نخستین بار در بخش بانوان در سطح کشور به ثبت ملی رسید مربوط به کشیدن یک فروند قایق به وزن دو تن با ۱۱ سرنشین به مسافت ۶۰۰ متر در آب های خلیج فارس در جزیره کیش است.
وی گفت: در این رکورد گیری که تعدادی از داوران ثبت رکورد کشور حضور داشتند این موفقیت از سوی آقای رضایی داور سرشناس ثبت رکورد ایران مورد تایید قرار گرفت.
کریمی افزود: اولین رکورد خود را در سال ۹۳ با ۱۳ ساعت شنای ممتد کسب و متعاقب آن با تلاش مستمر در سال ۹۴ این زمان را به ۱۴ ساعت و سال ۹۵ به ۱۵ ساعت شنای ممتد و بدون وقفه ارتقاء بخشید.
وی که ریاست کمیته غواصی بانوان و فعالیت های فردی نمایشی هیئت ورزش های هماهنگی استان خوزستان را بر عهده دارد، اظهار کرد: در سال ۹۵ نیز با وجود آسیب دیدگی از ناحیه دست و چشم رکورد دیگری در زمینه پای ثابت دوچرخه بدون استفاده از دست به مدت ۱۲ ساعت به دست آورد که توانست این رکورد را در سال ۹۶ به ۲۵ ساعت افزایش دهد.
کریمی در ادامه از مسئولان امور ورزش شرکت ملی حفاری ایران که در ارتباط با تمرینات و ایجاد فرصت و زمینه فعالیت نهایت همکاری را داشته اند و همچنین همراهی همسر و خانواده اش قدردانی کرد و گفت: تلاش خود را در خصوص ارتقاء رکورد اخیر تا رسیدن به مرحله ثبت در کتاب گینس متمرکز کرده است.
این بانوی ورزشکار در توصیه ای به بانوان اظهار کرد: با سعی و تلاش مستمر هر کار غیر ممکن امکان پذیر می شود و در این راستا مهم خودباوری، اراده و پشتکار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار