مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

جوانان و نخبگان در پیشبرد اهداف کلان شرکت نقش آفرینی می کنند

تاریخ انتشار: یکشنبه 19 اسفند 1397 | 10:58 ق.ظ
جوانان و نخبگان در پیشبرد اهداف کلان شرکت نقش آفرینی می کنند کشاورزنیوز

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه جوانان و نخبگان در پیشبرد برنامه ها و اهداف کلان شرکت نقش آفرینی می کنند، از انتخاب مشاور جوان در حوزه مدیریت ارشد سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبدالله موسوی در نشست با مدیران و روسای عملیاتی شرکت، گفت: نخبگان و متخصصان جوان می توانند با استفاده از تحصیلات آکادمیک و زمینه رشد فکری و تخصصی، کارها را در جهت مهندسی و روز آمدی قوام بخشیده و موجب ارتقاء و شکوفایی سازمانی شوند.

وی در این نشست که در ناحیه صنعتی کارون ( کارگاه ۲ ) برگزار شد، با اشاره به ماهیت کار عملیاتی در صنعت نفت و متغیرهای آن، افزود: کار در بخش های عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران با توجه به ریسک بالا، مواجهه با طبیعت ناشناخته ، مخازن پر فشار، تجهیزات و ماشین آلات سنگین، دشواری و حساسیت های خاص خود را دارد.

موسوی در پیوند با این مطلب ادامه داد: برای حذف یا کاهش تبعات ناشی از صعوبت کار که می تواند با عوارض جسمی نیروی انسانی و آسیب رسیدن به دستگاه حفاری و متعلقات آن همراه باشد، رعایت الزامات و مقررات HSE در هر سه بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست به جد در سطح صنعت نفت و خاصه صنعت حفاری مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: با تلاش های به عمل آمده و فرهنگ سازی که در خلال سال ها فعالیت صنعت نفت در کشور صورت گرفته امروزه مقوله ایمنی در این مجموعه نهادینه شده و در اولویت شروع تا پایان هر کار از صفر تا صد لحاظ و اعمال می گردد.

وی در ادامه به برنامه های پیش روی شرکت در راستای افزایش راندمان و متراژ حفاری اشاره و گفت: با توجه به اهداف تبیین شده در وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در مبحث توسعه میادین مشترک و همچنین سایر میادین در جهت حفط و نگهداشت و افزایش تولید، این شرکت با برنامه ریزی برای بازسازی و نوسازی دکل ها و تجهیزات (اورهال) خود را برای حضور فعال در پروژه ها حفاری و ارایه خدمات جانبی و افزایش سهم بازار مهیا می سازد.

موسوی افزود: شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یک شرکت مادر تخصصی در عرصه صنعت حفاری در کشور تلاش دارد تا از ظرفیت ها و توانمندی های خود در جهت همکاری و همیاری با شرکت های فعال بخش خصوصی استفاده و به نحو مطلوب موجب افزایش توان صنعت حفاری در کشور گردد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اصلاح ساختار سازمانی، انضباط مالی، کنترل هزینه ها، ایجاد تناسب میان درآمدها و هزینه ها، توجه بیش از پیش به رعایت و اعمال استانداردها در سطوح و بخش های مختلف ستادی، عملیاتی و پشتیبانی از موارد مهمی است که در سرفصل های برنامه ها و اهداف شرکت قرار گرفته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار