معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان:

راه اندازی سامانه ثبت اوقات فراغت جوانان خوزستانی

تاریخ انتشار: شنبه 25 اسفند 1397 | 21:52 ب.ظ
راه اندازی سامانه ثبت اوقات فراغت جوانان خوزستانی کشاورزنیوز_ ضرورت تدوین برنامه مدون برای اوقات فراغت یک میلیون و دویست هزار نفری جوانان خوزستان

سهام حردانی معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، از راه اندازی سامانه اوقات فراغت در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه نحوه گذراندن اوقات فراغت در دین اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است و این موضوع که ریشه در فرهنگ غنی اسلام دارد، باید با برنامه ریزی مدون و کارشناسی شده همراه باشد، گفت : در این راستا سامانه اوقات فراغت خوزستان توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان استان به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه دستگاههای اجرایی به موضوع اوقات فراغت تاکید کرد: جهت عملیاتی کردن ابن مهم، باید هماهنگی بیشتری با دستگاههای اجرایی متولی داشته باشیم که بتوان برنامه های اوقات فراغت خود رادر این سامانه ثبت نمایند.

سهام حردانی در ادامه با تاکید بر پیگیری و خواسته استاندار خوزستان جهت اهتمام بخشیدن به اوقات فراغت نسل جوان استان، افزود: در این راستا غنی سازی اوقات فراغت یکی از دغدغه های اصلی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان می باشد که همه تلاش ها بر این است که توانمندی های جوانان به صورت هدایت شده اجرایی و شکوفا شود .

به گفته وی، در برنامه های اوقات فراغت محورهای مختلفی مثل فرهنگی آموزشی هنری ورزشی سیاحتی مهارت ورزی کارگاههای تخصصی کسب و کار و…وجود دارد.

حردانی خاطر نشان کرد: در استان خوزستان افزون بر یک میلیون و دویست هزار نفر جمعیت جوان دارد که نیاز به برنامه ریزی بیشتر و هدفمند دارد.
از این رو، ساماندهی اوقات فراغت جوانان قدمی در این راستا می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار