استاندار خوزستان:

سیلاب اهواز را تهدید نمی کند

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 فروردین 1398 | 01:26 ق.ظ
سیلاب اهواز را تهدید نمی کند غلامرضا شریعتی در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: سیلاب به هیچ وجه مناطق مسکونی در اهواز را تهدید نمی کند و تنها ممکن است بخشی محدودی از جاده های ساحلی اهواز به زیر آب بروند. وی ادامه داد: بر همین اساس از چند روز گذشته بر اساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری […]

غلامرضا شریعتی در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: سیلاب به هیچ وجه مناطق مسکونی در اهواز را تهدید نمی کند و تنها ممکن است بخشی محدودی از جاده های ساحلی اهواز به زیر آب بروند.
وی ادامه داد: بر همین اساس از چند روز گذشته بر اساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری اهواز محدودیت های تردد در جاده های ساحلی شرقی و غربی اعمال شده است.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان یادآور شد: در شرایط سختی قرار داریم اما به هیچ عنوان اهواز در معرض بحران قرار ندارد.
استاندار خوزستان تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی در حال حاضر به حالت آماده باش درآمده اند و خدمات رسانی به شهروندان استان در حال انجام است.

تکذیب کمبود کالای مورد نیاز مردم

نماینده عالی دولت در استان همچنین به بخش دیگری از شایعات مطرح شده در بین مردم اشاره کرد و گفت: اینکه گفته شده برای تامین کالای مورد نیاز مردم با مشکل مواجه شده ایم را تکذیب می کنم.
وی یادآور شد: کالا به وفور در شهر وجود دارد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
شریعتی با تاکید بر اینکه تمام مسیرهای اصلی استان باز هستند، گفت: همچنین ارسال آذوقه برای روستاییان در معرض سیلاب با تلاش متولیان امر در حال انجام است.
بر اساس این گزارش، عصر امروز استاندار خوزستان با اشاره به افزایش بیشتر حجم آورد آب به سدهای استان طی روزهای آینده از وزیر کشور خواستار اعلام حالت فوق العاده در استان به منظور فعالیت ادارات در تعطیلات پیش رو شد.
بارندگی های گسترده توام با رعد و برق ناشی از ورود سامانه بارشی قوی از صبح روز یکشنبه تا اوایل وقت سه شنبه به مدت ۴۸ساعت سراسر خوزستان را فرا می گیرد از این رو احتمال طغیان رودخانه ها و مسیل ها، بروز سیلاب و آبگرفتگی مزارع کشاورزی و منازل مردم روستاهای حاشیه رودخانه های کارون ، دز و کرخه در محدوده برخی شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه ها وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار