استاندار خوزستان:

تخلیه ۲۷ روستای خوزستان / دستور تخلیه ۴۴ روستای دیگر / ۹۰ درصد حجم سدهای خوزستان پر شده

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 فروردین 1398 | 16:01 ب.ظ
تخلیه ۲۷ روستای خوزستان / دستور تخلیه ۴۴ روستای دیگر / ۹۰ درصد حجم سدهای خوزستان پر شده استاندار خوزستان با اشاره به تخلیه ۲۷ روستا در استان گفت: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از حجم مخازن سدهای خوزستان پر شده است. غلامرضا شریعتی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: تاکنون ساکنین ۲۷ روستای خوزستان تخلیه شده‌اند و به ساکنین ۴۴ روستای دیگر نیز که در خطر سیلاب قرار دارند، اعلام کرده‌ایم که […]

استاندار خوزستان با اشاره به تخلیه ۲۷ روستا در استان گفت: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از حجم مخازن سدهای خوزستان پر شده است.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: تاکنون ساکنین ۲۷ روستای خوزستان تخلیه شده‌اند و به ساکنین ۴۴ روستای دیگر نیز که در خطر سیلاب قرار دارند، اعلام کرده‌ایم که محل سکونت خود را ترک کنند.

وی افزود: ۲۷ روستایی که ساکنین آنها از محل زندگیشان منتقل شده‌اند، صرفا دچار آبگرفتگی نشده بودند و برخی از آن روستاها در خطر سیلاب قرار داشتند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه سیل‌بندها در بسیاری از مناطق تقویت شده‌اند، تصریح کرد: به دلیل مسایل ایمنی در حال تخلیه روستاهایی هستیم که در خطر سیلاب قرار دارند و در این زمینه در حال قانع کردن ساکنین روستاها هستیم که محل زندگی خود را ترک و به مناطق امن بروند.

شریعتی با بیان اینکه شاهد سرریز از سدهای خوزستان نبوده‌ایم، ادامه داد: مدیریت سدها در کنترل است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی عنوان کرد: طغیان رودخانه و همچنین بارش‌ها در استان‌های بالادست به سمت خوزستان می‌آید و استان را با شرایط فعلی مواجه کرده است و باید این سیلاب‌ها نیز کنترل شوند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از حجم مخازن استان خوزستان پر شده است و در این زمینه باید با مدیریت مناسب و تدبیر شرایطی را فراهم کنیم که شاهد کمترین خسارت اجتماعی، فنی و … باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار