تعاون روستایی خوزستان تا عادی شدن بحران سیلاب در کنار روستائیان می ماند

تاریخ انتشار: شنبه 17 فروردین 1398 | 14:06 ب.ظ
تعاون روستایی خوزستان تا عادی شدن بحران سیلاب در کنار روستائیان می ماند کشاورزنیوز

مدیر تعاون روستایی خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی از آخرین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط شبکه تعاون روستایی خوزستان در زمینه امداد رسانی به سیل زدگان سال جاری سخن گفت.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: یکی از رسالت های اصلی تعاون روستایی توجه به تامین نیازهای روستائیان می باشد، زیرا روستائیان بخش مهمی در تولید مواد غذایی و کشاورزی جامعه دارند و می بایست در شرایط تنگ به کمک آنها شتافت.
وی ادامه داد: از این رو و با توجه به مشکلات اخیر به خصوص سیل و بارندگی های شدید در خوزستان و همچنین روان شدن سیلاب سایر استانهای دیگر به استان ما، از همان روزهای ابتدایی تعاون روستایی خود را مکلف به کمک رسانی به سیل زدگان استان دید و سریعا امکانات خود را آماده اسکان سیل زدگان کرد.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: تعاون روستایی خوزستان در ۱۱ شهرستان اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، شوش، دزفول، اندیمشک، شوشتر، خرمشهر و شادگان فعالیت های خوبی صورت گرفت که می توان به تامین آذوقه ستاد بحران شهرستان ها، پشتیبانی خودرویی از قبیل ماشین آلات سبک و سنگین، توزیع بیش از ۳۵ هزار بطری آب معدنی، توزیع بیش از ۸ هزار کیسه آرد نانوایی، تامین و توزیع ۱۲۵۰۰ کیسه خالی جهت ایجاد سیل بند، توزیع ۱۰ تن علوفه دامی، توزیع بیش از ۱۰۰۰ عدد انواع کنسرو و بیش از ۲۰۰۰۰ قرص نان، کمک در تامین امنیت سیل زدگان ، ایجاد اردوگاه سیار در محوطه انبارها و شرکت ها و مراکز خرید گندم، همکاری با روستائیان جهت ترمیم سیل بندها و … از جمله اقدامات ما تا ۱۶ فروردین ماه سال جاری بوده است.
بنی فری گفت: تعاون روستایی خوزستان تا برقراری اوضاع به شرایط عادی بدون شک با تمام توان در کنار آسیب دیدگان سیل باقی خواهد ماند و به صورت تمام وقت سعی در رفع نیاز مردم خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار