برکناری فردوس کریمی با چراغ سبز وزیر کشور/مدیر عامل آبفای اهواز بدون اطلاع شریعتی برکنار شد!

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 فروردین 1398 | 11:34 ق.ظ
برکناری فردوس کریمی با چراغ سبز وزیر کشور/مدیر عامل آبفای اهواز بدون اطلاع شریعتی برکنار شد! کشاورزنیوز

برکناری فردوس کریمی با چراغ سبز وزیر کشور/مدیر عامل آبفای اهواز بدون اطلاع شریعتی برکنار شد!

فردوس کریمی مدیر عامل آبفای اهواز در حالی روز گذشته از سمت خود برکنار شد که استاندار خوزستان از این برکناری بی اطلاع بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی، کشاورزنیوز،هرچند که فردوس کریمی قبل از انتصاب با موافقت شخص غلامرضا شریعتی منصوب شده بود. اما براساس خبرهای موثق، جانباز معاون وزیر نیرو بدون هماهنگی با شریعتی، اقدام به برکناری مدیرعامل آبفای اهواز نموده است!

براساس این گزارش، گویا در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان که با حضور وزیر کشور در روز جمعه برگزار شده بود، فردوس کریمی نتوانسته گزارش مبسوط و رضایتمندی از اقدامات انجام شده در بخش آبفای شهری در شرایط بحرانی را ارائه نماید.

از سوی دیگر فرماندار شهرستان اهواز در این جلسه پس از شنیدن گزارش کار کریمی در حضور وزیر کشور، واکنش نشان داده و از وی درخواست ارائه گزارش شفاف و منطبق با واقعیت را نموده است.

این گزارش حاکی است،پس از اتمام جلسه مدیریت بحران با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور ،وی عملکرد ضعیف مدیرعامل آبفای اهواز را به وزیر نیرو و معاون وی اعلام داشته و خواستار برکناری فردوس کریمی شده بود.

این گزارش می‌افزاید: هر چند که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از عملکرد فردوس کریمی گله مند و ناراضی بود، اما این برکناری و تعیین سرپرست آبفای اهواز بدون هماهنگی و اطلاع قبلی با وی صورت گرفته است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است، شریعتی پس از اطلاع از انجام این برکناری در تماس تلفنی گله مندی و واکنش خود را به وزیر نیرو و معاون وی اعلام نموده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار