معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد؛

تدوین ۱۲ رویکرد برای رونق تولید در منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 فروردین 1398 | 11:49 ق.ظ
تدوین ۱۲ رویکرد برای رونق تولید در منطقه آزاد اروند کشاورزنیوز

سید علی موسوی شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه تودیع و معارفه مدیرکل گمرک خرمشهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال رونق تولید و از نخستین روز آغاز فعالیت رسمی ادارات، بررسی‌هایی میدانی برای آسیب‌شناسی و شناخت فرصت‌ها، تهدیدها و نقاط ضعف و قوت انجام و در نهایت ۱۲ رویکرد برای توسعه رونق تولید در منطقه آزاد اروند تدوین شد.

معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر کمیته‌ها و گروه‌های مختلف برای رفع موانع تولید تشکیل و در حال فعالیت هستند، به برخی دیگر از تصمیم‌های اخذشده برای رونق تولید در این منطقه آزاد اشاره کرد.

وی گفت: برای امسال در بحث سرمایه در گردش، سرمایه ثابت واحدهای تولیدی و حمایت‌های معنوی و حقوقی از واحدهای تولیدی پیش‌بینی‌های انجام‌شده و در رابطه با تأمین مواد اولیه و تسهیل ورود مواد اولیه و ماشین‌آلات و فناوری روز دنیا به منطقه آزاد اروند نیز برنامه‌های ویژه‌ای وجود دارد.

موسوی همچنین از تدوین برنامه ویژه برای تأمین برخی نیازهای واحد تولیدی از طریق مشارکت با سازمان منطقه آزاد اروند و تصویب ورود کالاهای واسطه‌ای برای تکمیل پروژه تولید در این منطقه خبر داد.

معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند در پایان ابراز امیدواری کرد با این ۱۲ رویکرد، در بخش تولید در سال ۹۸، شعار و رویکرد مقام معظم رهبری در منطقه آزاد اروند تحقق یابد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار