آغاز عملیات اجرایی احداث سیل بند در شهرک صنعتی شماره یک آبادان

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 | 12:19 ب.ظ
آغاز عملیات اجرایی احداث سیل بند در شهرک صنعتی شماره یک آبادان کشاورزنیوز

با سرریز شدن سیلاب در اطراف جاده آبادان- اهواز و احتمال آبگرفتگی شهرک صنعتی آبادان، عملیات احداث سیل بند در این شهرک از شامگاه جمعه آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، پس از برگزاری کمیته ستاد بحران شهرستان آبادان به ریاست استاندار خوزستان و بازدید وی و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از وضعیت سیلاب در اطراف شهرک صنعتی آبادان، عملیات احداث سیل بندی به طول ۳ کیلومتر در راستای جلوگیری از وارد شدن آب به شهرک اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در این خصوص گفت: این سیل بند به طول ۳ کیلومتر و به موازات جاده اصلی آبادان از جاده صدا و سیما تا انتهای شهرک صنعتی شماره یک آبادان بصورت شبانه روزی در دست احداث است.

اخلاق محمدیان همچنین از مسدود نمودن تمامی زیرگذرهای جاده ای منتهی به شهرک صنعتی آبادان بمنظور پیشگیری از انحراف سیلاب به سمت شهرک صنعتی خبر داد.

وی خواستار اندیشیدن و به کار بستن تمهیدات و تدابیر ایمنی و حفاظتی مانند قطع جریان برق، استقرار ماشین آلات و تجهیزات در ارتفاع بالاتر و استفاده از کیسه های شن در ورودی واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک آبادان توسط این واحدها شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار