ارسال کمک های غیرنقدی و واکسن های رایگان موسسه رازی به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 | 12:25 ب.ظ
ارسال کمک های غیرنقدی و واکسن های رایگان موسسه رازی به مناطق سیل زده کشاورزنیوز

محموله های کمک های غیرنقدی و واکسن های رایگان موسسه رازی به مناطق سیل زده ارسال شد
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ضمن ابراز همدردی با مردم آسیب دیده از سیل در سه استان کشور، در سه مرحله کمک های غیرنقدی و واکسن های رایگان به این مناطق ارسال کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه رازی اظهار کرد: با وقوع سیل در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان و وارد شدن خسارات سنگین به مردم این مناطق، موسسه رازی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان این حادثه غمبار، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در چند مرحله به این استان ها ارسال کرد.
وی افزود: تا دو کنون دو محموله اب معدنی ،پتو، کنسرو لوبیا ، پوشک بهداشتی، وسایل بهداشتی بانوان و شامپو ضد کک و کنه با سه دستگاه کامیون به استان خوزستان ارسال شده است.
وی ادامه داد: پیش از این جمعی از کارکنان موسسه رازی حقوق یک روز خود را به هم وطنان درگیر سیل اهدا کردند و هزینه برپایی جشن نیمه شعبان امسال در این موسسه نیز برای کمک به این مناطق اختصاص یافت.
رئیس موسسه رازی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های دامی در مناطق سیل زده کشور، ۳۰۰ هزار دز واکسن دامی آنتروتوکسمی رایگان از طرف موسسه رازی به این مناطق ارسال شد، گفت: این موسسه همچنین در راستای وظیفه امداد رسانی به هم وطنان آسیب دیده از سیل، حجم واکسن های بهادار خود در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان را افزایش داد و واکسن بهادار بیشتری به این مناطق اختصاص داده شده است.
وی افزود: تعاونی تولیدی_توزیعی رازی نیز ضمن اعلام آمادگی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده، مقداری واکسن شاربن در اختیار هر سه استان درگیر سیل قرار داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار