کشف ایده های جدید برای رفع مسائل بخش کشاورزی

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 | 09:00 ق.ظ
کشف ایده های جدید برای رفع مسائل بخش کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی از برگزاری جشنواره ایده های برتر کشاورزی با هدف کشف ایده های جدید برای رفع مسائل و مشکلات این بخش و تبدیل آن به کسب و کارهای نوپاست.

وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی روز شنبه طی نامه ای خطاب به معاونان، روسای سازمان ها و مدیران عامل شرکت های وابسته بر اطلاع رسانی و برگزاری جشنواره ایده های برتر کشاورزی در سطح کشور تاکید کرد و گفت: این جشنواره به منظور کشف ایده های جدید برای رفع مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و تبدیل آن به کسب و کارهای نوپاست و جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی با محوریت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در تابستان امسال در موضوعات مختلف برگزار می شود.
وی اظهارداشت: به منظور انتخاب ایده های برتر، فهرست اولویت بندی شده از عناوین چالش ها، مسائل و مشکلات حوزه تخصصی مرتبط احصا و به سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی منعکس شود.
حجتی، نحوه پیاده سازی ایده های برتر یا تبدیل آنها به کسب و کارهای نوپا و مشخص شدن چگونگی حمایت ها را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: اطلاع رسانی گسترده به افراد ذینفع به طرق مقتضی انجام شود.
به گزارش ایرنا، جشنواره ایده های برتر کشاورزی، در بخش های دام و طیور، آب و خاک، گیاه پزشکی، صنایع غذایی، شیلات و آبزیان، زراعت و باغبانی، ماشین آلات کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری به منظور ایجاد کسب و کار نوپا برپا می شود.
مهلت ارسال طرح ها تا ۱۰ اردیبهشت است. مراسم این جشنواره ۲۵ تیر سال ۱۳۹۸ در سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی برگزار می شود و ایده های برتر جوایز نفیس دریافت می کنند.

منبع:ایرنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار