عرضه شکر با قیمت هرکیلو گرم ۳۴هزار ریال در بازار خوزستان آغاز شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 | 11:17 ق.ظ
عرضه شکر با قیمت هرکیلو گرم ۳۴هزار ریال در بازار خوزستان آغاز شد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت:به منظور تنظیم قیمت شکر در بازار شرکت های پخش از امروز کار توزیع شکر در بازار استان با قیمت هر کیلو گرم ۳۴ هزار ریال را آغاز کردند.

سید نورالله حسن زاده سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار در خصوص نحوه توزیع شکر در استان بیان کرد: به منظور دسترسی تمامی مردم به شکر با قیمت مصوب کار توزیع شکر را را به شرکتهای پخش واگذار کردیم تا توزیع شکر در تمامی نقاط استان و در سطح گسترده توزیع شود.
حسن زاده با اشاره به اینکه سه هزار تن شکر در استان آماده توزیع است ادامه داد: با این میزان شکر که در اختیار داریم کمبود شکر در استان بر طرف و قیمت کاذب این کالا از بین خواهد رفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار داشت : برای نظارت بیشتر بر بازار مقرر شده است که تعداد بازرسان افزایش یافته و کار نظارت بر توزیع و فروش این محصول در بازار استان به صورت دقیق انجام شود.

عرضه مرغ به قیمت ۱۱۵ هزار ریال در خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ در حال عرضه در خوزستان ۱۱۵هزار ریال است اما برخی از مغازه ها مرغ را گران تر از این قیمت به فروش می رسانند که این نوعی تخلف به حساب می آید.
وی افزود: در صورتی که عرضه کنندگان و فروشندگان مرغ گرم در استان خوزستان مرغ را با قیمتی بیشتر از این قیمت عرضه کنند مردم با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و موارد گرانفروشی را اعلام کنند تا با فرد متخلف برخورد شود.
حسن زاده ادامه داد: مرغ مورد نیاز استان از دیگر استانهای کشور تهیه شده و روزانه ۱۰۰ تن مرغ با قیمت تنظیم بازار در بازار مصرف استان توزیع می شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

منبع:ایرناخوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار